11 Ekim 2013 Cuma

Oriflame Giordani gold Incontro allık

 
 
 
Merhabalar
Oriflame'nin çıkarmış olduğu koleksiyon ürünlerini genelde 1-2 parçada olsa ediniyorum. Bu allığın görüntüsüne bayılarak sipariş verdim
 , bu katalogda indirimli olarak 27.90 Tl ye satılmakta sanırım bir dahki katalogda olmaz genelde 2 katalog duruyor bu tarz ürünler o nedenle beğenen varsa siparişte gecikmesin ( Kapıda ödemeli olarak oriflame danışmanından yollatabilirim )
 
 
Allığımız fiyatınıda düşünecek olursak güzel bir ambalaja sahip, oriflameye göre biraz pahalı bir fiyat , şekil çok güzel epey çiçeksi bir kokusu var hatta rahatsız edici olabilir kokudan hoşlanmayanlar için benim için sorun değil hatta sevdim.
 
 
Allık acayip pigmentli, Üç renkte ayrı ayrı güzel renk veriyor, birleşincede sanki the balmda böyle bir renk var ona benziyor ( Toile ) ama epey ışıltılı diyelim. Çok beyaz tenli olduğumdan dolayı biraz kaçırınca palyançoya döndüm nasıl hafifletim kullanacağım bilmiyorum. Pekte  kendime yakıştıramadım
 
 
 
Deneme şansımız yok, allık güzel ve hakkını verecek cinsten umarım renk konusunda fikir verebilmişimdir. Bu renkler bana uyar derseniz deneyin derim Sevgiler..
 

2 yorum:

  1. Giorgani gold oriflame in en kaliteli ürünlerinden o yüzden fiyat diğerlerine nazaran pahalı oluyor. Severek kullandığım ürünleri var. Deneme sansımızın olmaması =( Umarım kullanabilecek yöntem bulursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet beğendiğim ürünler benimde oluyor, allık güzel ama bu renk bana uyamadı çokta pigmentli :)

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...