1 Ekim 2013 Salı

Petal Fresh Lavantalı Şampuan - Saç kremi Lila kutu Alışverişim

 
Merhabalar
bu aralar lavanta kokulu ürünlere takmış bulunmaktayım :)
Aslında bu alışverişi epey zaman önce yaptım ancak açabildim ürünleri sıra gelmedi bir türlü, Petal fresh'in diğer ürünlerinden kullanmıştım, lavanta özlü olanını da denemek istedim. Lila kutuda şampuan + saç kremi + kargo ücretsiz 39 tl olunca insanın alası geliyor. Ürünlerin ml 475 ml nerdeyse yarım kg kullan kullan bitmez, Yanında hediyeleri de cabası.
Sevgiler...

 
 
 
Kuru,kırılgan,hassas saçlar için. Onaylı Organik Lavanta içeriğindeki besleyici özellikler kuru, cansız ve sağlıksız saçlarınızı güçlendirir ve nem dengesini korur.
 
 

 

2 yorum:

  1. merhaba, petal fresh için oldukça iyi duyumlar aldım çevremden, kullandın mı sen ne düşünüyorsun acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni kullanmaya başladım tatlım yakında detaylı yazacağım takipte kal sevgiler

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...