13 Ekim 2013 Pazar

Petal Fresh Organics Lavantalı Şampuan ve Saç Kremi

 
Merhabalar
Petal Fresh saç bakım ürünlerinin hepsi organik içerik sertifikalı ürünler, hatta ambalajları bile insan sağlığına zararlı ftalat içermiyormuş. Uzun zamandır market şampuanlarını bıraktım, paraben, sls vs. elimden geldiğince zararlı içerik içermeyen ürünleri almaya dikkat ediyorum. Eskiden hiç dikkat etmezdim açıkçası saçlarım köpür köpür oldukça hoşuma bile giderdi :)
Şampuan durum böyle olunca pek köpürmüyor elbette ve saçı sertleştiriyor, buram buram lavanta kokusu yok hatta nerdeyse hiç yok ben daha yoğun bir koku bekliyordum, şöyle saçlarımda kalan yıkamadan sonrada duyabileceğim ama yok. Saçı güzel temizliyor 475 ml oldukça büyük gramajlarda ve Lila kutuda şampuan alana saç kremi hediye 39 tl gayet uygun fiyata kargoda ücretsiz
ürün için tık.. tık.
 
Saç kremi ise benim için çok önemli ama istediğim yumuşaklığı sağlamıyor, yani belli bir yumuşaklık veriyor ama çok iyi değil... Saçlarımı şimdi epey kısa kestirdim ve biraz daha rahat tarayabiliyorum ve ambalajından çok zor çıkıyor oldukça koyu kıvamlı olduğu için kendisiyle epey cebelleşiyoruz.
 
Özetle organik sertifikasıyla o kadar kusur kadı kızında da olur deyip bağrıma bastığım, temizlemesi, parlaklık vermesi güzel bir ikili yine alırmıyım alırım.
 
Sevgiler...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...