20 Ekim 2013 Pazar

Saçlarımı Kestirdim ve bir Makyaj Örneği

               Önce        Sonra
Son yaşadığım kansızlık, vitaminsizlik, kilo kaybı ve stres dörtlüsü en sonunda saçlarıma da vurdu :(
Son 1-2 aydır zaten çokta hacimli gür olmayan saçlarım iyice dökülmeye seyrekleşmeye başladı ne yapsam da önünü alamadım ve kestirmeye karar verdim. Biraz değişik ve kullanması zor bir model seçtim yüzüme yakışmış mı? Sanki biraz daha küçük gösterdi beni gibi kaç yaşında duruyorum sizce dürüst olalım lütfen :)


Buda yeni buluştuğum nars albatross aydınlatıcımı da kullandığım bir makyaj gerçekten övdükleri kadar güzel bir aydınlatıcı imiş.


Biliyorum daha çok çalışmam gerek şöyle güzel gölgeli 2-3 renkli makyajlara bayılıyorum, birde daha güzel yapabilsem.


Yüzüm Lancome dreamtoneden sonra epey düzelmeye başladı, yüzümde göz altı hariç kapatıcı, bb cream yada föndoten bulunmamakta :)


Sevgiler...

Çekilişim devam etmekte katılmak isterseniz tık..
http://glitterwomen34.blogspot.com/2013/10/wellmaxx-hyaluron-all-over-smoothing.html

6 yorum:

  1. Bence saç rengini değiştirmelisin kesimden ziyade renk olgun gösteriyor

    YanıtlaSil
  2. saç kesimine bayıldım güle güle kullan..:-))

    YanıtlaSil
  3. güzel olmuş, güle güle kullan cnm.

    YanıtlaSil
  4. @audrey saol cnm alışmaya çalışıyorum

    @selma teşekkür ederim tatlım

    YanıtlaSil
  5. sanki yüzünü bi örtme çabası içinde gibi bi model olmuş. ne güzel yüz hatların ve gözlerin var. gülben ergenin şuanki saç modelini bi incele derim ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...