28 Ekim 2013 Pazartesi

Silky Foot Ayak Derisi Soyucu Maske

 
 
 
Merhabalar
Daha önce internette kullananların memnuniyetini okuduğum, merak ettiğim bir üründü.
Fiyatı Lilakutuda 59 tl epey pahalı ama etkisi oldukça güzel gözüküyordu okuduğum yorumlarda ve değer demiştim. Çünkü bence devamlı yapılacak bir maske değil yılda bir filan ancak yapılır.
 
 
 
İçinden epey büyükçe ki benim ayak numaram 40 bana bol geldi :)
2 adet çorap şeklinde maske çıkıyor ayağınıza giyiyorsunuz ben üzerine çorapta giydim ki iyice yapışsın. Sonra bir saate yakın bekliyor ve ılık suyla yıkayıp kuruluyorsunuz. 5-10 güne kadar yılan deri değiştirir gibi deri değiştiriyorsunuz.
 
 


 
Ayaklarıma giydikten 20 dakika sonra maske karıncalanmaya ve rahatsız etmeye başladı. Üzerinde yazan bilgiye göre bu tarz bir rahatsızlık yaşayan maskeyi hemen çıkarıp, ılık suyla yıkaması gerek panik yapıp çıkardım. Bekleseydim ne olurdu bilmiyorum ama rahatsız oldum ve beklemedim. Şuan 5 gün geçti topuklarım az az soyulmakta ama o süper değişim yok bekliyorum bakalım neler olacak.


 
Ürünü başka deneyen var mı ?
 
Sevgiler...

3 yorum:

  1. canım ben sana daha basit ve ucuz bir çözümünü söyliyeyim eczaneye gidiyorsun bir kutu kerasal alıyorsun ve bebek gibi ayaklarla dolasıyorsun :))

    YanıtlaSil
  2. @selin gerçekten miii aslında bu ürün birçok kişide işe yaramış ama ben tam saatini doldurmadım ve ayaklarım şuan ne soyuluyor ne soyulmuyor semsert oldular deneyeyim onu

    YanıtlaSil
  3. Ben iimdi deniyorum gratisten 15tl aldım sonucu yazarım inş

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...