11 Ekim 2013 Cuma

VANİLYA Club ekim ayı kutusu


Merhabalar
Vanilya clubdan bu ay gelen kutu bu şekildeydi. Bu ay nostanji yapıp ilk çıkan kutuları ile yollamışlar siyah kutuyu daha çok seviyorum. Daha önce denemediğim bir marka Boots botanics
Farların pigmentasyonları kimi gayet iyi kimi orta karar lavanta renk oldukça kötü idi.
Vanilyada fiyatlarına rastlamadım ama bazı sitelerde 3'lü olarak 6.90 tlye satılmaktalar.
Blogger arkadaşlar kutudan pek memnun kalmamışlar yorumlarda genelde bunu gördüm.
Makyaj malzemesi gelmesi sevindirmişti beni açıkçası ama sanırım kutu fiyatına çok daha fazlasına sahip olabilirdim ve renklerine de ben karar verirdim en azından birde rimel varki onunda fiyatı 12-13 tl civarında.





Kutuda bu ürünlerin yanı sıra başka ürünlerde eklenseydi daha iyi olurdu. Yada allık, pudra başka ürünler konulsaydı markanın diğer ürünlerinden bir konsept yapılsaydı çok memnun kalırdım. Yinede yeni bir markanın ürünlerini tanımaktan mutluyum. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...