26 Kasım 2013 Salı

Atelıer Rebul Green Tea Body Losyon

 
Rebul denilince aklıma kolonyaları gelir, meğerse ne ürünleri varmış yeni tanıştım. 1895 yılından beri faaliyette olan Rebul, Atelier rebul olarak değişti ve vücut losyonundan, duş jeline mumdan el kremine kadar geniş bir ürün yelpazesiyle karşımıza çıkmaya  devam ediyor.
 
Bana gönderilen ürün yeşil çaylı vücut losyonu, yeşil çayı hiç içmedim kokusunu da bilmiyorum, ben ferah ve doğal bir koku aldım losyondan, gayet hafif formüllü yağsız ve çok çabuk emilim sağlıyor.
 
 
 
Ben sevdim, sitesi yapım aşamasında, online alışveriş imkanı olursa başka ürünlerini denemeyi düşünüyorum.
 
Atelier rebul ve Yöntem Pr'ye teşekkür ediyorum.
Sevgiler....
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...