19 Kasım 2013 Salı

Bitenler...

 
Merhabalar
bu aralar biten ürünlerime bir göz atalım bakalım;
Bebe pudrası gratise özel bir ürün indirimde oldukça alıyorum etkisi güzel bebişin arada olan pişiklerine iyi geliyor.
Evigen-bepantene-bemiks ampuller saç bakımında kullanıyorum gayet memnun kaldım yazısı mevcut.
Felil siyah maske lila kutudan çıktı pek hoşlanmadım tekrar almam
Oriflame bb cream tek başına kullanamadım birkaç krem ve föndotenle karıştırdım, epey sıvı formda, kapatıcılığı orta yüzüme çok fazla bb cream ve fondöten sürmeyi sevemedim gitti ağır geliyor.
Doa kozmetik badem yağı bakım küründe kullanıyorum tekrar alırım fiyatı uygun ve kargo ile ayağıma geliyor.
petal fresh lavantalı şampuan yazısı mevcut aramız iyiydi am tekrar almayı düşünmüyorum.
More than soap duj jeli pek sevmedim son zamanlarında ekşi şeftali gibi kokmaya başladı diğer ürünleri nasıl bilmiyorum ama bunu zor bitirdim almam.
Dalin bebe yağı gayet güzeldi yine alırım.
Feminelle hijyenik jel bir avon bir oriflame indirimli hangisiyse alıyorum yine alınacak.
 
 

 
Sbc sıkılaştırıcı vücut jeli gayet güzeldi hemen emilmesi toparlamasını sevdim indirimli bulursam alırım.
Yardley lavantalı duş jeli stok yapacağım bulsam ama yok ... bayıldım bayıldım.
Silky foot ayak maskesi kullanmaz olaydım 1 saat ayağımda tutamadım çünkü ayağım karıncalanınca korkup çıkardım şimdi kabuk kabuk ayaklarım oldu çok kötü yaptı beni 1 saat tutamadığım için ne desem bilemiyorum ama sıkıntı yarattı ürün.
Loccitane cilt bakım ve şampuan testerleri bu testerler bile beni epey idare ediyor, her birini ayrı seviyorum.
Cyrene ve doa argan yağı cyrenenin kokusu çok güzel doaya tercih ederim bu açıdan ben argan yağını saçıma duştan çıkınca uyguluyorum hepsini pompalı bir seyahat şişesine aktarıp karıştırdım gayet iyi geliyor saçıma parlak kolay taranır hale getiriyor argan yağı. Bitincede hangisi uygun fiyatsa ona devam...
 
Sevgiler..

1 yorum:

  1. ben silky footu yaptım hatta 1 saati geçiyordum ki hafif yanma oldu çıkardım şimdi ayaklarım feci soyuluyor :-))) umarım yaza kadar geçer... ama iyi olacak diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...