20 Kasım 2013 Çarşamba

Doa Cilt Serumu

 
Merhabalar
 
Doa cilt serumunu çok merak ederek aldım. İndirimle 20 tl ye gelmişti sanırım 25 tl ye satılmakta, ürün 20 ml bence bu fiyata epey yeterli. Cam şişede ve fıs fıslı hijyenik ve pratik çok miktarda ürün dökülmüyor 2-3 fıs bütün yüzünüze yetiyor. Oldukça sıvı formda güzel yayılıyor göz altlarına da kullanabilirsiniz deniyor ama ben kullanmadım.
Bendeki etkileri şu şekilde oldu, yüzüm epey nemsiz olduğundan serumu sürdüğüm anda emdi ama nerdeyse hiç nemlenme hissetmedim, geceleri tek başına kullandığımda ki ara ara bırakıp bu üründen olduğuna emin olmak için, bu ürünü sürdüğümde ertesi gün birkaç içi dolu sivilce ile karşılaştım.
yarılamıştım kullanmayı bıraktım. Cildime ağır geldiğini düşünüyorum, her seferinde sabahında sivilcelenmeyle karşılaştım.
Sitesinde yorumları okudum, epey memnun kalan olmuş ben memnun kalamadım, cilt bakım ürünleri bu açıdan muamma merak ediyorsanız ve doa kozmetiğin tester ürünü varsa siparişte filan deneme için istemenizi tavsiye edebilirim.
 
Ürün için Tık...
 
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...