12 Kasım 2013 Salı

Evigen-Bemiks-Bepantene Bakım kürünün 1.5 Aylık sonucu

Merhabalar
Takip edenler bilir 1.5 ay önce saçlarımı epey döküldükleri için oldukça kısaltmış boya yapmayı da o günden sonra bırakmıştım ( En azından biraz toparlayana kadar tabi ki ) Saçlarım şu şekilde idi.

 
Buda dipten görünümü kuru ve ıslak olarak

 
 
Bu 1.5 ayda her hafta tatlı badem yağına bepantene-bemiks- evigen amullerden 1' er adet kırıp saç diplerime yedirdim 3-4 saat sonra bitkisel bir şampuanla yıkadım, saç boyası yapmadım kendi hallerine bıraktım, dökülmem yüzde 70 azaldı, saçlarım canlı ve parlak ve daha önce uzamadığı kadar uzadı.
 
Sonuç bu şekilde oldu.
 

 
Not : Kür ilk beş hafta haftada 1 kez uygulanıyor sonraki haftalar 2 haftada bire düşüyor, ben devamlı uygulama yapmayı devam ettirmeyi düşünüyorum, ama bu benim tercihim bu 5 hafta içerisinde benim dökülmelerim azaldı ve saçlarım bir yoluna girdi.
Hatfada 1 kez 1'er ampul evigen-bepantene-bemiks ve tatlı badem yağı ( ben 3-4 çorba kaşığı koyuyorum. ) karıştırıp azar azar alıp bütün saç diplerime yediriyorum. Kalanınıda uçlarına yeterse sürüyorum, bone yada streçle örtmedim ama örtenler var 3-4 saat sonrada bitkisel bir şampuanla yıkıyoruz. Ben bu şekilde uyguladım 5 haftam bitti şimdi 2 haftada bir yapmayı düşünüyorum.
 
 
 
Sevgiler...
 

7 yorum:

  1. wowww baya işe yaramış yalnız bepantene krem mi yoksa onunda mı ampulü var

    YanıtlaSil
  2. bu kapsülleri eczaneden mi alıyoruz, benimki de deli gibi dökülüyor

    YanıtlaSil
  3. tesadüfe bak dün akşam ben de yaptım bunu, bemiks, evigen, bepanthen, susam ve hindistan cevizi yağı ile senin gönderdiğin saç maskesini karıştırdım biraz da güzel koksun diye çilek yağı damlattım... süper oldu... 2 saat sonra da rehab'la yıkadım... benden mutlusu yok şu an :D

    YanıtlaSil
  4. @ Begümcüm evet epey yaradı hepsi ampül ve eczanaden temin ettim.
    @lunacım eczanade ampul olarak satılıyor hepsi 12 tl filan tutuyor 5li ampuller
    @fundacım sen mix yapmışsın :) güzel olmuş öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok sık yapmıyorum sıkılıyorum çünkü beklerken... ayda bir böyle altın vuruş yapıyorum :D

      Sil
  5. yeni bir şey daha öğrendim... benimde dökülme sorunum var deneyeceğim...
    http://gizemin-blogu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Dökülmelerin azalması süpermiş bende blogunu yeni keşfettim hemen takibe geçtim yazıların çok iyi bende beklerim sevgiler http://beautyiconss.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...