3 Kasım 2013 Pazar

http://muhteviyatihayat.blogspot.com/ Funda ile Kutulaşmamız :)

 
 Sevgili Funda http://muhteviyatihayat.blogspot.com/ ile birbirimize güzel hediyeler gönderdik. Bana Funda'dan gelen kutu bu şekildeydi. Funda çok şeker biri sanırım bende mailleşebileceğim, konuşabileceğim yeni bir blogger arkadaş edindim kendime frekanslarımız uydu.

 
Kutuya gelince yok, yok... Tam anlamıyla bayıldım bayıldım...



 
Koreden gelen mi, Tayvandan gelen mi, Amsterdamdan gelen mi istersiniz dünya kutuya toplanmış gibi :)

 
Ve bana göre kutumun yıldızı etüde çok istediğim allıklardan biri :) Funda bilir gibi almış.
Canım çok teşekkürler... Şimdide yılbaşı için kutularımızı hazırlıyoruz.
Sevgiler....

3 yorum:

  1. Aa.. :)
    Güzel sözlerin için çok teşekkür ederim; tüm hislerimizin karşılıklı olduğunu bilmeni istiyorum. :)
    Tam istediğim gibi hazırlık yapamadım; hevesimi yılbaşı paketlerimize saklıyorum :) Bu ısınma turuydu.. ;)
    Tüm ürünleri güzel günlerde severek kullanmanı umarım...
    Allığa gerçekten bayılacaksın.. :D

    YanıtlaSil
  2. Fundacım aynen ısınma turuydu, bende heyecanla hazırlanıyorum Çok sevgiler... Allığa bayıldım bile...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...