6 Kasım 2013 Çarşamba

Kamelya.com dan 5 blogger'e 100 Tl değerinde hediye :))


Merhabalar Sevgili Miskinkek blogda gördüğüm bir çekilişi paylaşmak istiyorum.

Genelde alışverişlerimi online olarak yapıyorum ve alışveriş yaparken en uygun fiyatlı, güvenilir, ürün çeşitliliği bol alışveriş sitelerinden ürün almaya dikkat ediyorum.

http://www.kamelya.com/ birçok markayı ve ürünü içeriğinde barındıran dermokozmetik haricinde anne, bebek giyim aksesuar, bayanlara özel, makyaj ürünleri gibi birçok dalda faaliyet gösteren %100 orjinallik garantisi veren bir online satış sitesi.

http://www.kamelya.com/dermokozmetik linkten birçok üründe indirim olduğunu ve muadil sitelere göre gayet uygun fiyatlı ürünler bulunduğuna bakabilirsiniz.

Kamelya.com biz bloggerlere güzel bir çekiliş imkanı sunmuş şanslı 5 kişi 100 tl değerinde ürünlerin sahibi olacak üstelik seçtiği ürünler olacak ben seçimimi şu ürünlerden yana kullanıyorum.
Şans benden yana olsun sevgiler...

Organique SPA Chocolate Endorphine Serum 100 ml Selülit Azaltıcı Serum
 Ulaşmak için tık..




Organique Energizing Body Butter 150 ml Sıkılaştırıcı Vücut Yağı
Ulaşmak için tık...


Organique SPA Coffee Body Butter 200 ml
Ulaşmak için tıkk..


Derdim selülitler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...