13 Kasım 2013 Çarşamba

L'occitane Aromakoloji Hacim Veren Şampuan ve Saç Kremi

 
Merhabalar
L'occitane denemem için bu güzellikleride yollamıştı, saçlarım her ne kadar ince telli ve hacimsiz olsada ben hiç hacim veren şampuanları denemedim, çünkü yok saç dökülmesin yok uzasın diye o tip şampuanlara yatırım yaparken aklıma bile gelmedi.

 
Bu mini şişeler eskiden olsa sanırım 4-5 yıkamada biterdi :) ama epeydir kullanıyorum kısacık saçlarıma azıcık yetiyorda artıyor bile. Şampuanın yapısı epey sıvı keza saç kremide pek yoğun sayılmaz hafif formüllü, kokusu parfümsüz herbal, bitkisel kokular alıyorsunuz belki bazılarını rahatsız edebilir ben artık alıştım bu tarz kokulara hatta ağır parfüm falan kokunca kullanasım gelmiyor. Köpürme beklemeyin hele saçınız hafif kirli ise hiç köpürmüyor, temizlenmedi galiba diyorsunuz ama yok gayet güzelde temizlemiş. Ben alışkanlık genelde 2 defa yıkıyorum 1.ci köpürmüyor 2. yıkama azcık köpürür gibi oluyor. Tek şampuan ile saçımı rahatça tarayabildim ama kremi sürünce tabi bambaşka oluyor ve saçımı kesinlikle sertleştirmedi
ki bu tarz şampuan yada kremlerde genel olarak bu sertleştirme olayına maruz kalıyordum. Hacim verme olayına gelirsek bonus gibi saçlarımı kabartmasada yapışık olma durumundan kurtardı, canlı ve parlak gözükmelerini sağladı ki 2 aya yakın zamandır boya yapmıyorum yeni boyamışım gibi duruyorlar bakınız iki önceki post :)

 
Şampuan : 5 esansiyel yağın (pelin otu, turunç, tatlı portakal, biberiye, palmarosa) bileşimden oluşan bu silikonsuz şampuan saçı ağırlaştırmadan hacimlendirir. Parlaklık ve hafiflik kazandırırken saç derisinin yeniden dengelenmesini sağlar. Derialtı mikro dolaşımın düzeltilmesine yardımcı olur. Saçınız gücünü, yumuşaklığını ve canlılığını yeniden kazanır.
Bu ürün bunları içermez: parabenler, sentetik renklendiriciler, silikon, sentetik koku formol ya da formaldehit, hayvani içerikler, triklosan, SLES, BHA.
 
Saç kremi : Silikon içermeyen bu saç kremi saçı ağırlaştırmadan hacimlendirir, parlatır, hafiflik ve canlılık kazandırır. Saç açılır, yumuşar ve güçlenir.
Bu ürün bunları içermez: parabenler, sentetik koku, sentetik renklendiriciler, formol ya da formaldehit, hayvani içerikler, silikon, triklosan, BHA.
 

 
Velhasıl kelam ben L'occitaneyi seviyorum bu iki üründe benden tam not aldı. Ama şampuan olarak mine çiçeği serisi favorim, ve bir dahaki alışverişim bu yönde olacak.
 
Bu mini şişeleri alabilir bütçeniz zorlanmadan deneyebilirsiniz.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...