20 Kasım 2013 Çarşamba

Mario Badescu - Limango alışverişim

 
Merhabalar
Limangoda arada bir indirimde olan mario badescu indiriminden faydalanmak istedim aslında aklımda kalan birçok ürünü daha var ama şimdilik bunlar en gereklileriydi.
Mario Badescu Glikolik Asitli Tonik blogger arkadaşlar çok övüyor denemek istedim.
Mario Badescu C Vitaminli Hidro Nemlendirici daha önce tester kullanmış sevmiştim.
Mario Badescu Özel Göz Kremi V daha önce tester kullanmış sevmiştim testeri bile oldukça uzun gitmişti özellikle yapısını çok beğendim.
 
Toplam 50 küsüre aldım gayet uygun fiyata geldi.
 
Bir haftaya yakın sürede geldi, ürünler epey hırpalanmış biraz soyulmuş kağıtları filan sanırım bu nedenle bu kadar indirimli satılıyorlar ama kapağı açık yada açılmış değiller benim içinde bu önemli.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...