12 Kasım 2013 Salı

Oriflame By Demi More Makyaj Paleti

 
Merhabalar
birkaç blogda görüp sırf aydınlatıcısını merak ettiğim için aldığım bir palet gittigidiyordan kargo dahil 30 tlye aldım ki farlar 5 para etmez.

 
Farların 2 tanesi biraz renk veriyor onlarda çok açık renkler diğerleri zaten kötü bazla filan deneyeceğim ama çokta kullandığım renkler değil, glosslar güzel orda bayağı ruj var gibi dursalarda  gözüken rengin şeffaf versiyonu olarak renk veriyorlar, allık hiç bana uymaz dememe rağmen gayet güzel canlı br görünüm verdi sevdim. Ve aydınlatıcı süper üstü süper bütün alet bu krem formunda aydınlatıcıdan oluşsaydı keşke, parmaklarımla uyguluyorum o nasıl güzel dağılıp ciltle bütünleşiyor, simler tam kıvamında yüzde sim  değil sağlıklı bir aydınlık bırakıyor kısacası bayıldım. Bir palet daha alırım sırf bu aydınlatıcı yüzünden o derece.



 
Paletteki allık, aydınlatıcı ve alttaki glossu uyguladığım bir resim, saçlarımda ki uzamayı fark ettiniz mi ? Yaşasın evigen-bemiks-bepanten diyorum ayrıca bir yazı hazırlıyorum ben bir buçuk ayda bu kadar uzama asla beklemiyordum :)


4 yorum:

  1. canım benim bu paleti bende çok merak ediyordum iyi ki yazmışsın :)) bu ara uygun fiyatlı aydınlatıcı arayışındayım ama palet almak pek bana göre değil önerebileceğin başka bir aydınlatıcı var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm elimde nars albatros ve kendi yaptığım aydınlatıcılar dışında aydınlatıcı yok, önerebileceğim bu paletteki aydınlatıcı krem formunda ama the balmın aydınlatıcılarına bakabilirsin mary lou güzel bence tabi indirimdeyken, ama oriflame keşke bunu tek palette çıkarsa

      Sil
  2. Ambalajı çok hoş, allığın rengide çok güzelmiş .
    Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Saol cnm katalogda var allık ve aydınlatıcı için bile alınır.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...