5 Kasım 2013 Salı

Renkli göz makyajı ve Avon Ultra Color Lava Love

 
Merhabalar
Rengarenk göz makyajlarını çok seviyorum ve bu aralar bol bol denemeye çalışıyorum, eli yüzü düzgün olanlarını da paylaşmaya çalışıyorum.


 
Ve Avon Ultra color Rujlarından Lava Love testeri elime geçti rengini göstermek istedim. Bana göre bir renk değil ama yapısı güzel yarı mat olarak tanımlanmış ve bu yarı mat serinin başka renlerine bakacağım.
 
 
Ruj bende pek durmuyor, kalıcılık olarak değerlendiremiyorum buda diğer kullandıklarım gibi fazla ömürlü olmadı zaten ben sadece loreal ruj caressede bir kalıcılık gördüm ki akşama kadar duran...
Neyse beğendiğimiz bir renkse 12 tl gibi bir fiyatla almaya değer nerelere para vermiyoruz :) sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...