3 Kasım 2013 Pazar

Saç Bakımı Bepanthen-Evigen-Bemiks-Badem Yağı

 
Merhabalar
Bir buçuk ay önceye kadar saçlarım epey döküldü bu küre başladım, şuan gayet güzel durumdalar dökülme kesildi, saçlarım yumuşak ve parlak ve epey güzel uzuyorlar. Hatada bir birer ampül evigen bemiks ve bepantene ve epey tatlı badem yağını saçıma güzelce yedirip 4-5 saat sonra bitkisel bir şampuanla yıkadım. Bu kürü 5 hafta boyunca tekrarlıyorsunuz. Daha sonra ise 2 hafta da bire dönüyorsunuz.

 
Ampuller bu şekilde kırılıyor ama kırmak beni biraz zorluyor hatta elimi kestim bir keresinde, şu ampullerin kolay yoldan kırılması nasıl olur acaba ?

 
Kısacası bu küre devam edeceğim, saçlarım oldukça parlak ve sağlıklı ve daha çabuk uzuyor.
Tek problem kokusu biraz ağır kokuyor, yastığa yorgana kokusu sinebilir o nedenle dikkatli kullanılmalı, ben ok rahatsız olmadım ama kokuya çok duyarlı iseniz ağır gelebilir.
Sevgiler..

16 yorum:

  1. Sağol paylaştığın için:) Acaba boyalı saçlar için de işe yarar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba saçlarım kaç kat boyalı ben bile unuttum :) benim işime yaradı açıkçası sevgiler

      Sil
  2. Canım bu kürü annemde uyguluyor. Elinle kırma şırınga al eczaneden çok ucuz onunla çek. :)

    YanıtlaSil
  3. @libyliby Ay saolasın cnm hiç aklıma gelmedi ki :) öyle yapayım

    YanıtlaSil
  4. çok işe yarıyor gerçekten bu kür... ben de yapıyorum...
    hatta bemiks kokusu burnuma geldi :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar,
    Bu kürün uygulanmasını hafta bir gün olarak mı yapıyorsunuz...
    hepsini karıştırıp saç diplerinize yediriyorsunuz..
    biraz detay verebilirmisiniz
    gizemin-blogu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. E vitaminini ve dekspantenolü de doa kozmetikten alabilirsiniz.Ne şırıngayla ne de ampul kırmakla uğraşırsınız.Benim ampuller bitince Doa'dan almayı düşünüyorum.
    Sevgiyle kalın , iyi seneler.

    YanıtlaSil
  7. merhaba, küre başlayalı 3 ay olmuş ne kadar uzadı saçlarınız? bende bu hafta ilk kürümü yaptım. gerçektende saçlarım çok yumuşak oldu :) umarım en yakın zamanda da istediğim boya gelir...

    YanıtlaSil
  8. Sadece badem yağı ve bemiks karıştırıp kullansam olur mu

    YanıtlaSil
  9. Hayir 3ünü beraber kullan

    YanıtlaSil
  10. bu kür mü saçımı uzattı yada 10 yıl sonra uzayası mı geldi bilmiyorum :( sizin saçlarınız uzadı mı?

    YanıtlaSil
  11. yaaa nerden aliniyor evigen ampullu
    türkiyede kaldirilmis diyorlar eczaneye sordum ..anlamadim :(
    bilen varmi internetde bulamadim

    YanıtlaSil
  12. yaaa nerden aliniyor evigen ampullu
    türkiyede kaldirilmis diyorlar eczaneye sordum ..anlamadim :(
    bilen varmi internetde bulamadim

    YanıtlaSil
  13. yaaa nerden aliniyor evigen ampullu
    türkiyede kaldirilmis diyorlar eczaneye sordum ..anlamadim :(
    bilen varmi internetde bulamadim

    YanıtlaSil
  14. yaaa nerden aliniyor evigen ampullu
    türkiyede kaldirilmis diyorlar eczaneye sordum ..anlamadim :(
    bilen varmi internetde bulamadim

    YanıtlaSil
  15. Badem yağının ölçüsü nedir

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...