24 Kasım 2013 Pazar

SBC Body Firming Gel Vücut Sıkılaştırıcı Bakım Jeli

 
Merhabalar
 
SBC ürünleri İngiltere menşeili ve İngiltere de üretiliyor, hayvanlar üzerinde test yapmıyorlar, hayvansal ürün ve paraben içermiyorlar. https://www.sbctr.com/ üzerinden online alışveriş yapmanız mümkün, gratislerde birkaç ürününü görmüştüm ayrıca ama sitede hepsi mevcut.
 
 
Body firming gel vücut sıkılaştırmaya yönelik spor, diyet ikilisine destek olmak üzere oluşturulmuş bir evde destek jeli ben devamlı spor diyet ikilisini yakalayamasam da 3. adım olan kremleme adımını her zaman uyguluyorum :) en kolayı bu ya !!

 
 
 
Ürün su bazlı ve krem sürmüş gibi hissetmiyorsunuz bile, hemen emiliyor hafif bir serinlik hissetmenizi sağlıyor pürüzsüz ve sıkı bir görünüm sağlıyor ben bu tarz krem yada jellerden mucize beklemiyorum ama devamlı kullanımlarda epey sıkıntı yaşadığım selülit ve çatlaklardan yüzde 70 oranında kurtuldum ama tamamen geçiren yada süper gösteren bir ürüne henüz rastlamadım ama bu tarz ürünleri kullandığımda bir miktar düzelme gözlemliyorum benim için önemli olan kötü kokmaması, çabuk emilmesi, yağlı his bırakmaması ve ertesi gün daha toparlanmış sıkı görüntü vermesi ki ben bu ürünle bunların hepsini yakaladım.
 
Fiyatı 59.90 tl ve 250 ml ve az bence ama az miktar yetiyor çünkü güzel yayılıyor.
Ürün için tıkk...
 
SBC Türkiye' ye teşekkür ediyorum. 
 
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...