19 Kasım 2013 Salı

Silky Foot Ayak Derisi Soyucu Maske

 
 
 
 
 
Merhabalar
Lila kutudan çıktığı için çok sevindiğim bir üründü.
Silky foot ayak maskesini uyguladım, ama ayağım karıncalanmaya yanmaya başladı ve 20 dk sonra çıkarma zorunda kaldım ki zaten kullanma talimatında aynen bu yazıyordu.

 
Bu şekilde olan ayaklarım aşağıdaki duruma geldi.
 
 
 
Şimdi ne soyuluyor, böyle duruyor kupkuru bir deri haline geldi törpülüyorum ponza ile ovuyorum kremliyorum biraz kendine geliyor hop yine kupkuru pul pul bir deri geri geliyor dertsiz başıma dert oldu kısacası daha kullanmayanınız varsa ya 1 saat bekleyin artık karıncalanma yanma demeden yada durum bu ne yazıkki.
Sevgiler..

1 yorum:

  1. normalde ayakların zaten fıstık gibi çok güzellermiş ne diye uyguladınki hayatım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...