12 Kasım 2013 Salı

Vanilya Club Kasım Kutusu 2013

 
Merhaba
Bu ay Vanilya club kutusundan gayet memnun kaldım, böyle mini boy cild bakım ürünlerini çok seviyorum, hem denemek için yeterli oluyor hem de uymazsa bitiremedim diye üzülmüyorum.

 
Bu ay gelecek ürünlere bakacak olursak ;
 
Boot botanics vitamin recovery mask : Maskem yoktu çok iyi oldu, gerçi düzenli olarak elimin altında bulunması iyi olacak. Sönük ciltleri şarj eder, ve nem kazandırıyormuş 29 tl
Dairy fun duş jeli : Dairy fun çikolatalı losyon almış kullanamamıştım, kokusu çok ağır bu duj jelide ağır kokuyor çikolata gibi değil yoğun kakao gibi ama keskin pek beğenmedim. 400 ml 19.50 tl fiyatı uygun çileklisi güzeldir belki.
Beemy honey yüz temizleme jeli : Parafin, paraben, silikon, SLS, SLES içermiyor, günün her anı kullanılabilecek bir ürünmüş tam boy 23.90 tl fiyatı güzel yüzde 98 doğal içerikli imiş.
Natura house pure natura yüz temizleme jeli : Paraben, silikon, parafinler, SLS, vazelin içermiyor tam boy 29.90 tl ( bu arada lila kutudan da  aynı boy çıktı iki adet oldu elimde ho ho :) )
Osmo wonder 10 keratin tabanlı durulanmayan saç tedavisi : Pek övülüyor bakalım deneyeceğim. Fiyatı 60 tl Saçları besleyip, daha rahat taranmasını, boyanın rengini daha uzun süre tutmasına, saç uçlarını onarıp, ısıya daha dayanıklı olmasına vs. yarıyormuş.
Gülsha gül suyu : Her an kullanabileceğimiz yüzde 99.9 doğal bir ürünmüş, tam boy 50 ml ve 79.90 tl, gül suyunu yüzüme hiç kullanmadım, elimdeki zibilyon tane tonikten sonra deneyebilirim.
 

 
Sevdim ben bu kutuyu devamını bekliyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...