12 Kasım 2013 Salı

Yardley Lavanta ve Biberiye özlü Duş Jeli

 
Merhabalar
Gratiste indirimde 5 tl gibi bir fiyatla aman ne kadar kötü olabilir ki diye görüp aldığım, olmadı çamaşırlara kaatrım diye düşünüp bayıldığım bir duj jeli oldu kiii ben kolay beğenmem :) keşke tüm rafı alsaydım.

 
İçeriğinde paraben yok muhteşem bir kokusu var, öyle aman aman bir köpürmeside yok, ama güzel temizliyor gramaj devasa ve fiyatı çok komikti, Allahtan bir tanede şeftali özlü mü neydi almışım dedim ama lavantanın yeri ayrı bugünlerde bende...
Görürseniz indirimli indirimsiz kaçırmayın sevdiğiniz kokulusundan alın pişman olmayacaksınız..
Sevgiler...

1 yorum:

  1. denedim ki ben bunu senin sayende... :) lavanta kokusunun en güzel hali bence... bir tane almıştım watsons'tan lavantadan soğumuştum... :/ bu süperr!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...