24 Aralık 2013 Salı

Alessandro Pedix - Vitality Mask Foot Mask - Ayak Maskesi

 
Merhabalar
Vanilya Club'dan çıkan seyahat boy maskeyi 3 defa kullanabildim, yarısını oğlum dökmüştü.
Sanıyorum 6-7 kullanımlık ürün çıkacaktı.
Ürünü uygulamak biraz zor banyoda uygulayıp, beklemek yıkamak gerekiyor nemli havlu ile almak yerine yıkadım, çünkü vıcık vıcık kalması hoşuma gitmedi.
Ürün güzel nemlendiriyor ama o kadar ayak kreminin yaptığından biraz daha nem vermesi dışında bir numara göremedim. Seyahat boy 32 tl tam boy 78 tl şahsen para verip alacağım bir ürün değil bu paraya avondan, oriflameden 10 ayak kremi alabilirim.
Sevgiler...
 
Uygulama Şekli: Spatula yardımı ile istenildiği kadar uygulanabilir. Yaklaşık 15-20 dakika süre ile etki yapmasını sağlanmalıdır. Ayakta kalan maske nemli bir havlu ile alınır.
 
ürün için Tık..tık..

1 yorum:

  1. kullanımı da zormuş :(( watsons çatlak topuk kremini öneririm. fiyatıda 6 tl :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...