9 Aralık 2013 Pazartesi

Annanemin Lancome Dream tone Deneyimi ve Sonuç

Merhabalar
Lancome Dream tone denemem için gönderildiğinde anneannem içinde sevindim, çünkü koyu lekeleri çok problem ediyordu :)
Kendisi 73 yaşında çok kırışığı olmasa da epey koyu lekeleri var oda benimle beraber çokta düzenli olmasada her gün krem kullandı 1,5 ay kadar kullandık ve bitirdik.
 
 
 
 
Şimdiye kadar benim aldığım nemlendiriciler harici hayatında krem, tonik kozmetik kullanmamış birisi anneannem, hatta bu kremi kullanması için epey dil döktüm, ama şimdi olsa kendisi kullanacak :) epey renk açılımı oldu fark etti yüzünde görenler ve kendisi de bu farkı gördü.
 
 

 
Yöntem Pr'ye ve Lancome'ye tonton bir kadının yüzünde gülümseme sağladıkları için teşekkürler...
 
Sevgiler...
 

4 yorum:

  1. çok tatlı yaaa
    bayıldım bu yaZına
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Evet ya bayağı bir fark var ay ne sevinmiştir. Annanenin elinden öperim benim annanemde nevyadan (nivea ) başka krem kullanmazdı . Eczaneden alırdı hep garanti olsun sahte çıkmasın diye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fark edilir fark oldu sevindi sevindi aynaya bakıp duruyor :) annemde niveyağı der ha ha :) sevgiler...

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...