1 Aralık 2013 Pazar

Boots Yoğun Nemlendirici Dudak Kremi

 
Merhabalar
2500'den fazla mağazası olan İngiliz sağlık ve güzellik perakende zinciri Boots'tan bir dudak kremi kendisiyle Vanilya club sayesinde tanıştık. Dudaklarım kışa girdiğimiz bu günlerde epey kuru durumda hatta yaralanmaya, çatlaklara kadar kötüleşebiliyor.

 
Birkaç lipbalm denedim ama yeterli gelmedi, o nedenle bu kremin kutudan çıkmasına sevindim ama bu üründe bana yeterli gelmedi evet sürdüğünüzde belli bir yumuşaklık sağlıyor ama bu 24 saat filan sürmüyor 2-3 saat filan gece sürüp yattığımda sabah hala kuru olan dudaklarla karşılaştım hatta sürdükten sonra bile tam bir oh nemlendi diyemedim, kokusu yok lip balm değilde bir kremi dudağınıza sürmüş oluyorsunuz ve fazla kaçma ihtimali var gerçi ambalaj açısından çok az miktarda alabilirsiniz ama ben ayarlayamadım yinede balmlar daha sert yapıda olduğundan gezdirmek daha hoşuma gidiyor bunu elinizle yada fırçayla yayabilirsiniz ancak ki buda bana pratik gelmedi.
 

 
Ben pek hoşlanmadım, yeterli bulmadım. Ama bu benim cild tipim belki iyi gelen olur yada benim gibi memnun kalmayan olur bilemiyorum.
 
Ürün için vaad edilenler şu şekilde
Yumuşacık bir yapısı olan bu yoğun nemlendirici, dudaklarda 24 saatlik bir nemlendirme sağlıyor.
Rujun altına veya üstüne sürülebilir.
Boy:10ml
 
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...