11 Aralık 2013 Çarşamba

Dairy Fun Çikolatalı Duş Jeli

 
Merhabalar
Dairy fun ürünleri ile tanışmam epey eskiye dayanıyor aslında, bu minik şişe Lila kutudan çıkmıştı, ben inekli kavanozlarına ve ambalajlarına bayılıp 3 ürün edinmiştim. Açıkçası o tatlı ineği görünce ürünleri alanız geliyor, çikolatalar çilekler sütler denilince de daha bir çekici oluyorlar bende çikolatalı olarak body balm almıştım, çikolata kokusu her üründe tam dengeli olmayabiliyor o nedenle diğerleri hariç çikolatadan hiç memnun kalmadım bayıcı ve ağır bir kokusu vardı, duş jeli de aynı bu şekilde kokuyor bir çok kişi beğenmiş ama ben kokusunu çok yapay ve ağır buldum.
 
Lila kutuda 400 ml 16 küsür tl bu fiyata göre güzel gramajda alınabilir ama benim tercih edeceğim bir koku değil çileklisini denemek isterim. Lila kutu harici bir çok sitede satılıyor ama şuan Lila kutuda indirimli
Ürün için Tık..tık.
 
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...