9 Aralık 2013 Pazartesi

Daiso Charcoal Mask Blackhead Remover - Siyah Nokta Maskesi

 
Merhabalar
Uzun zaman önce Naslii'nın bloğunda gördüğüm, epey merak ettiğim ama nasıl olsa ulaşamayacağımı bildiğimden pek peşine düşmediğim bir üründü.
Sonra Sevgili Fundacım kutulaşmamızda sanki bilir gibi bu maskeden göndermiş çok memnun oldum, çünkü siyah noktalarla başım dertte..

 
Daiso Uzakdoğunun sevilen markalarından biri imiş, bu maskede çok methedilen ve sevilen bir maske imiş, Türkiyedeki bloglardan araştırdığım kadarıyla herkes memnun kalmış bu üründen şimdi benim gözlemlerime geçelim.

 
Öncelikle ürün çok yapışkan ve zor sürülebilir durumda sürdüğünüz kısmı zaten yeniden yaymak çok zor olduğundan yeterli miktarda elinize alıp sürülecek kısma az yada çok sürmeden dengelemeniz gerekli az sürseniz olmuyor çok sürseniz kurumuyor orta halli sürü 15-20 dk bekliyoruz.
Kuruduktan sonra birde sökme işlemi varkii yüzümde ne kadar tüycük varsa hepsi gitti :)
Bunun yanısıra siyah noktalarıda %85 götürdü ama yüzüm hassas yerlerinde kullanmama kararı aldım, çünkü gerçekten yapıştığı yerden ayırmak biraz canınızı acıtıyor benim cildim zaten çok hassas belki bana öyle geldi diyeceğim ama kullanan arkadaşların çoğu bu durumu yaşamış.
İçeriği pek temiz değil parabenler, kimyasallar var haftada 1 gün yada 10 günde bir uyguladığımdan ve sonuçtan memnun kaldığımdan kullanmaya devam edeceğim.
Nasıl alırız sorusuna gelince ebaydan yada yurtdışından alabileceğiniz birçok yer var ama ben yurtdışı alışverişi yapmayı beceremiyorum artık bakıcaz fiyatı 8-10 tl arası imiş bu fiyata gayet güzel etkili bir ürün sevgiler...
 
Fundacım Teşekkürler...

5 yorum:

  1. canım beğenmene çok sevindim... güle güle kullan...
    ben de bir iki kere tüm yüzüme kullanmayı denedim sonunda burnum ve çeneme kullanmanın daha acısız ve etkili olacağına karar verdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol cnm valla tüy tüs kalmıyor :) ama etkisi süper

      Sil
  2. Benim de siyah noktalarımda etkili oldu ama soyma işleminde cildimi tahriş ediyormuş gibi hissettiğim için biraz korktum doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hafif oluyor ama güzel kremleyince geçiyor bir süre sonra haftada 1 gün dayanıyorum :)

      Sil
  3. merhaba, ben de bu ürünü merak ediyorum ama denemeye çekiniyorum; yüzdeki ayva tüylerini kopardığına göre zamanla güçlenip kıla dönüşmelerine sebep olmaz mı acaba?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...