9 Aralık 2013 Pazartesi

L'occitane Kiraz Prensesi Sedefli Duş Kremi ve Vücut Losyonu

 
Merhabalar
L'occitanenin %40 indiriminden edindiğim 2 seyahat boy ürün, kiraz prensesi deyince ve diğer kullandığım ürünlerdeki o buram buram kokuları düşününce bu ürünlerde nasıl güzel ve yoğun kokuyordur acaba diye düşünerek aldım.
Ama ne duş jeli nede vücut losyonu buram buram kokmuyordu, hatta oldukça az ve çiçeksi gibi bir kokuları vardı ki hoşnut kalamadım.
 
Soldaki losyon, Hafif formüllü, az kokulu, kolay emilen bir losyon orta karar bir nemlendirmeye sahip sağdaki sedefli duş kremi hafif parlak olduğundan sedefli denilmiş sanıyorum, aynen buram buram kokmuyor, epey köpürüyor kremsi bir yapıda normal bir duş jeli.
İkisinin de sitede satışını göremedim, sadece bu seriden katı parfüm var ki koku alamadığım için parfümü alın yada almayın diyemeyeceğim.
Bu deneyim beklediğim gibi olmadı
Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...