29 Aralık 2013 Pazar

Organix Keratin Oil Şampuan ( Kırılma karşıtı )

Merhabalar
Organix şampuanları okuyp merak edenlerdenim, hangisini alsam diye düşünürken en son saçlarımı kestirmeden önceki hallerini düşünüp en çok dökülme ve kırılmalarla sorun yaşadığımı göz önünde bulundurup bunu seçtim. Epey çeşidi var saçı uzatanı, gençleştireni, destekliyeni vs.. mochalısı çok revaçta okuduğum kadarıyla biraz pahalı en uygun olarak şurda gördüm tık..tık.. ben 2 şampuan almıştım, yanında argan yağı hediyesiyle epey karlı alışveriş olmuştu.

Paraben ve sülfat içermiyor, ilk kullandığım zamanlarda ki zaten uzun süredir daha doğal şampuanlar kullanmaya çalışıyorum, saçlarımda sertleşme yaşadım ama saç kremi ile desteklediğimde bir sorun kalmıyor
zaten her yıkamadan sonra saç uçlarıma argan yağı sürüyorum, hediye gelen argan yağını sürdüğümde hiç yağlanma yada yapışık bir saçla karşılaşmadım. Saçlarımı hacimlendirdi saç uçlarımda henüz kırıklanma olmadı kestireli2-3 ay oldu onuda hesaba katıyorum tabiki... Saç dökülmesi yapmadı.
Kokusu güzel ama şu kokuyor bu kokuyor diyebileceğim cinsten değil, yapısı yoğun kıvamlı saçlarım kısa olduğundan epey uzun süre kullandım. Yine alabilirim bu markayı sevdim.

1 yorum:

  1. bende bu markanın saç bakım yağını kullandım gerçekten berbat bir üründü. şampuanlarının da emsallerine göre çok pahalı olduğunu düşünürsek nedense pek ısınamadım :((

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...