30 Aralık 2013 Pazartesi

Organix Moroccan Argan Oil Kuru ve Sert Saç Extra Argan Yağı

Merhabalar
Bu ürün Dermoeczanem.com'dan yaptığım şampuan alışverişimde hediye olarak gelmişti. Normalde satış fiyatı 42 tl olduğu düşünülürse epey karlı bir alışveriş olmuştu. Ürüne ulaşmak için tık..tık..
Saçım çok kuru ve sert olmamasına rağmen bu ürünü seçmiştim, daha yumuşaklık verir diye düşünerek aldım sanırım. Yapısı çok yoğun değil 100 ml ama birkaç damlası saçlarınız nemli iken yetiyor ki ben sadece uçlara değil saçıma komple sürüyorum dipleri hariç tabiki, saçlarım oldukça yumuşak ve yağlı bırakmıyor bazı kullandığım argan yağları gibi yapış yapış yapmıyor yada 1 günde yıkamak zorunda kalmıyorum. Gayet memnun kaldım keşke yine öyle bir kampanya olsa da yine alsam. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...