11 Aralık 2013 Çarşamba

SBC Kozmetik Collagen Body Butter

 
Merhabalar
SBC Türkiye'den gelen başka bir ürünle devam ediyorum. Ürün Collagen serisine ait anti-aging, rahatlatıcı, canlandırıcı, sıkılaştırıcı, hücre yenileyici ve nemlendirici gibi bir çok vaatlerde bulunmakta. Ürün lastik kapta geliyor, kıvamı oldukça yoğun ama rahat sürülüyor ve yoğun nemlendirme sağlıyor.

 
Koruma bantlı olması güzel, rengi pembe :), kokusu çok yoğun değil ama hoş çiçeksi bir kokusu var.
Benim için en önemlisi güzel nemlendirmesi ve çabuk emilmesi oldu ve bir gün boyunca nemlilik devam ediyor, her gün duş aldığımdan daha fazlasını göremedim. Vücudu toplayıp daha sıkı gösteriyor.

 
Yoğun kıvamlı olduğundan ve az bir miktarla epey iş gördüğünden epey kullanabilirsiniz.
 
Fiyatı 39 tl ve 200 gr
 
ürün için tık..tık..

 
SBC Türkiye'ye teşekkür ediyorum.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...