27 Aralık 2013 Cuma

Stresin Sonu Kaşıntılı Kabus ÜRTİKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Merhabalar
Sağlık hayatta en başta geliyor, yaşadığım 2 yıllık stres bana ürtiker olarak geri dönüş sağladı. Halk arasında kurdeşen diye bilinen bir alerjik deri döküntüsü çeşitli versiyonları ve sebebleri olmakla beraber tedavisi yok!
6 haftadır deli gibi kaşınıp duruyorum, sıcak suyla duşa tahammülüm yok, daha öncede değişik versiyonlarda atlattığım bu belaya bu sefer uzun süreli yakalandım. Doktora gitmemek ve bunu duymamak için uzun süre kendim unutmaya nemlendirici losyonlar, pudralarla geçiştirmeye unutmaya çalıştım ama yok yok... deliriyordum. Hastanelik olanlar acillere kaldırılanları internetten okudukça doğru doktora yollandım antihistaminik losyon ve kortizonlu krem verdi doktor, kullandığımdan beri azala çoğala fakat tam geçmeyen bir durumdayım. Artık oluşan döküntüler kurumaya başladı ve bir nebze rahatım. Ama verilen kortizonlu kremin uzun süre kullanımda glokom ( göz tansiyonu ) yapabileceğini okudum ve bıraktım şimdi antihistaminik losyona bulanıp gezebiliyorum. Bir sürü site gezdim, yorum okudum değişik bitkisel kürler önerenler var ama neyi yapacağımı şaşırdım.
Aranızda yaşamış, geçirmiş yada hafifletebilmiş varmı arkadaşlar ?? Önerilerinize açığım ve daha güvenilir buluyorum.
Herkese ve bana sağlıklı günler....
Sevgiler...

6 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun , ben de 5 dakika icinde balon gibi siserek her yerim kizararak acile taşındım . Strese bağlı ürtiker :( , acil şifalar dilerim , çörek otu iyi geliyor diye biliyorum ...Siz gene de araştırın , selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanada geçmiş olsun cnm, çörekotunu bende duydum o kadar çok bitkisel tedavi varki ne iyi gelir bilemiyorum

      Sil
  2. canım çok geçmiş olsun. geçen yıl bende atlattım özellikle uyuduğun oda da hiç bir toz nem hayvan bulunmaması ve verimli bir uyku uyuman gerekiyor. büyük çoğunlu psikolojik kökenli bir rahatsızlık olduğundan zihnini boşaltabileceğin ve yalnız olmayacağın aktivitelere katılmalısın mesela yoğa spor gibi. ya film izlemekten hoşlanıyorsan uzun soluklu bir diziye başlayabilirsin. ben bu tercihler arasından yoga yı seçmiştim. dediğin gibi antihistamikler kortizonlar kremler hiç biri net bir çözüm getirmiyor. zihninin akış yönünü değiştirmelisin. ve bu süreçte kozmetik ürünlerinden uzak durmalısın duş jeli liflenme vs yasak biliyorsundur. ben bildiğimiz beyaz sabun kullanıyordum bu kadar ağır atlattığına göre tetikleyen birde alerjik reaksiyon olması gerekir alerji testi yaptırdın mı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begümcüm saolasın alerji testi yaptırmadım, bu yaşıma kadar hiç bir şeye alerjim olmadı ama yaptırmam gerekli evet ama lif ve duş jelini söylemen iyi oldu ben güzelce ovalıyorum sanki rahatlıyorum ovalayınca sabuna döneyim bende zihnimi boşaltma olayını kitap okuyorum ve bu kaşıntıları düşünmemeye çalışıyorum şu aralar eskiye göre iyiyim ama tam bitmesini istiyorum artıkk

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...