9 Aralık 2013 Pazartesi

Vanilya Club Aralık Ayı

 
Merhabalar
Lila kutuya ulaşmak nerdeyse mucize olduğundan Vanilya Club'a üye oldum ve gayet memnunum şimdiye kadar gelen kutulardan bence fiyata göre güzel ürünler geliyor.

 
Bu ayki ürünler china glaze hariç daha müşerref olmadığım markalardan olduğu için, gayet mutlu oldum. Nuxe' den gelen yüz kremi ve bakım kremini merakla deneyeceğim. Nemlendirici kuru ve çok kuru ciltler içinki o ben oluyorum miktarı da epey yetecek gibi duruyor ve bakım kremini gençlik iksiri olarak tanımlıyor 4 haftada küçük kırışıklık ve çizgileri düzenliyor imiş 4 hafta yetecek kadar ürün yollamışlar.
LCN'in el kremi oldukça küçük boyutta idi ne anlarım bilemiyorum.
China glaze çatlayan oje denemedim, ama durup durup aynı markaları kutuya koymaları pek hoş değil tanışmadıklarım beni heyecanlandırıyor.
GK Hair Global keratin saç kremi seyahat boy saçlarım kısa bir fikir oluşturabilirim. İçeriğindeki Juvexin tüm ürünlerinde olup, saçları yeniden canlandırıp gençleştiriyormuş.
Goldwell şampuanda seyahat boy ve fikir alabileceğim boyutta.
Sevgiler...
 

1 yorum:

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...