9 Aralık 2013 Pazartesi

Yves Rocher happy hours alışverişim

 
 
Merhabalar
aslında uzun süre önce geldi bu kargom ama ancak fırsat bulabildim, bir çoğumuzun bildiği gibi Yves rocher arada bi happy hours günleri yapıyor ve her alışverişe bir ürün ve çanta gönderiyor. İki defa faydalandım ve nerdeyse sadece kargo ücretine ürün sahibi oldum, bu sefer nemlendirici ve ferahlatıcı tonik her alışverişe hediye idi bende gümüş renkli hediye çantası aldım 3 tl ve 5 tl kargo ile tolam  8 tlye kargo + tonik + çanta + gümüş çanta geldi.  Bu kampanyaya kadar alışveriş limiti yoktu son gördüğüm mailde yine happy hours vardı ve 30 tl limit koymuşlar :) Yinede çok bir limit sayılmaz ama böylesi çok iyi oluyordu o ayrı neyse...
 
Sevgiler...

1 yorum:

  1. Aaa ne güzelmiş kaçırdık indirimi tühh :/ Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...