26 Kasım 2013 Salı

Giordani Gold Opulent Night Büyülü Toplar

Giordani Gold Opulent Night Büyülü Toplar
 
 
Sezonun en çekici ve gizemli ışıltısına sahip olun! Beyaz Safir tanecikleri içeren büyülü toplar, cildinizi aydınlatacak üç rengin zarif karışımıyla hazırlandı ve incilerin doğal güzelliğinden ilham alınarak tasarlandı. Tüm yüze kullanılabilir. 25 g
 
Diyorlar dikkatimi çekti 33 tl almaya değer mi ? Yeni katalogda çıkacak
geçen aldığım aydınlatıcı toplardan pek memnun kalmadım ama bunun renkleri daha değişik duruyor.
 

Atelıer Rebul Green Tea Body Losyon

 
Rebul denilince aklıma kolonyaları gelir, meğerse ne ürünleri varmış yeni tanıştım. 1895 yılından beri faaliyette olan Rebul, Atelier rebul olarak değişti ve vücut losyonundan, duş jeline mumdan el kremine kadar geniş bir ürün yelpazesiyle karşımıza çıkmaya  devam ediyor.
 
Bana gönderilen ürün yeşil çaylı vücut losyonu, yeşil çayı hiç içmedim kokusunu da bilmiyorum, ben ferah ve doğal bir koku aldım losyondan, gayet hafif formüllü yağsız ve çok çabuk emilim sağlıyor.
 
 
 
Ben sevdim, sitesi yapım aşamasında, online alışveriş imkanı olursa başka ürünlerini denemeyi düşünüyorum.
 
Atelier rebul ve Yöntem Pr'ye teşekkür ediyorum.
Sevgiler....
 

Flormar Light Of Flowers Alışverişim

 
Merhabalar
Flormar % 80 indirim yaptı, ee tabi hiçbirimiz boş çıkamadık, benimde payıma düşenler bunlar olabildi diyorum çünkü almak istediğim şeftali rengi allık ve bb cream light rengi yoktu. Neyse kısmetime bari bu farları alabildim.

 
Hepsini zaten merak ediyordum, çok iyi oldu ama epey gramajda ürün içeriyorlar bitirebilmem mümkün değil pigmentasyonları da gayet güzel internet sitesinde tüm farlar var 4.40 tl ye alınamayacak kadar güzeller kaçırmadan beğendiğiniz varsa alın derim.
Sevgiler...

24 Kasım 2013 Pazar

SBC Body Firming Gel Vücut Sıkılaştırıcı Bakım Jeli

 
Merhabalar
 
SBC ürünleri İngiltere menşeili ve İngiltere de üretiliyor, hayvanlar üzerinde test yapmıyorlar, hayvansal ürün ve paraben içermiyorlar. https://www.sbctr.com/ üzerinden online alışveriş yapmanız mümkün, gratislerde birkaç ürününü görmüştüm ayrıca ama sitede hepsi mevcut.
 
 
Body firming gel vücut sıkılaştırmaya yönelik spor, diyet ikilisine destek olmak üzere oluşturulmuş bir evde destek jeli ben devamlı spor diyet ikilisini yakalayamasam da 3. adım olan kremleme adımını her zaman uyguluyorum :) en kolayı bu ya !!

 
 
 
Ürün su bazlı ve krem sürmüş gibi hissetmiyorsunuz bile, hemen emiliyor hafif bir serinlik hissetmenizi sağlıyor pürüzsüz ve sıkı bir görünüm sağlıyor ben bu tarz krem yada jellerden mucize beklemiyorum ama devamlı kullanımlarda epey sıkıntı yaşadığım selülit ve çatlaklardan yüzde 70 oranında kurtuldum ama tamamen geçiren yada süper gösteren bir ürüne henüz rastlamadım ama bu tarz ürünleri kullandığımda bir miktar düzelme gözlemliyorum benim için önemli olan kötü kokmaması, çabuk emilmesi, yağlı his bırakmaması ve ertesi gün daha toparlanmış sıkı görüntü vermesi ki ben bu ürünle bunların hepsini yakaladım.
 
Fiyatı 59.90 tl ve 250 ml ve az bence ama az miktar yetiyor çünkü güzel yayılıyor.
Ürün için tıkk...
 
SBC Türkiye' ye teşekkür ediyorum. 
 
Sevgiler...

21 Kasım 2013 Perşembe

Mutlu saat Yves rocher SADECE BUGÜNE ÖZEL Nemlendirici ve Ferahlatıcı Tonik HEDİYE!

 
Yine Yves rocher kampanyası , duş jeli pompasını kaldırmışlar :)) bu seferde gümüş renkli hediye paketi almayı düşünüyorum 8 tlye kargo + tonik + çanta + gümüş çanta geliyor... :))
sevgiler...
 
Ürün KoduÜrün AdıAdet

 
80182GÜMÜŞ KARTON POŞET BÜYÜK BOY 13.00 TL

 
NEMLENDIRICI VE FERAHLATICI TONIK 10.00 TL

 
PEMBE ÇİÇEKLİ ÇANTA 10.00 TL

 
Ara Toplam3.00 TL
Kargo Ücreti5.00 TL
Toplam (KDV Dahil)8.00 TL


Ben alışverişimi yaptım :) sevgiler.....

Dermokozmetik.com ile 6 Bloggere Avene ürünleri hediye çekilişi

Merhabalar Sevgili Miskinkek blogda  gördüğüm bir çekilişi paylaşmak istiyorum.

Genelde alışverişlerimi online olarak yapıyorum ve alışveriş yaparken en uygun fiyatlı, güvenilir, ürün çeşitliliği bol alışveriş sitelerinden ürün almaya dikkat ediyorum.
http://www.dermokozmetik.com/  birçok markayı ve ürünü içeriğinde barındıran bir online satış sitesi.

Şuan dikkatimi çeken kampanyaları
Jane iradale 3 al 2 öde, Klorone şampuanlarından 3 adet alana mango yağı içeren sprey hediye, Physıcıans formula 2 alana 1 ürün hediye, Lireac ürünlerinde yüzde 40 indirim vs.


http://www.dermokozmetik.com/avene.htm linkten birçok Avene üründe indirim olduğunu ve muadil sitelere göre gayet uygun fiyatlı ürünler bulunduğuna bakabilirsiniz.

 Dermokozmetik.com biz bloggerlere güzel bir çekiliş imkanı sunmuş şanslı 6 kişi 75 tl değerinde Avene ürünlerin sahibi olacak üstelik seçtiği ürünler olacak ben seçimimi şu ürünlerden yana kullanıyorum.
Şans benden yana olsun sevgiler...



Avene Eau Thermale 300 ml Ürün için tık..
 
 
 
 
Avene Serum Apaisant Hydratant 30 ml. Ürün için tık.tık..

http://www.dermokozmetik.com/Avene-Eau-Thermale-300-ml.html#0

20 Kasım 2013 Çarşamba

Doa Cilt Serumu

 
Merhabalar
 
Doa cilt serumunu çok merak ederek aldım. İndirimle 20 tl ye gelmişti sanırım 25 tl ye satılmakta, ürün 20 ml bence bu fiyata epey yeterli. Cam şişede ve fıs fıslı hijyenik ve pratik çok miktarda ürün dökülmüyor 2-3 fıs bütün yüzünüze yetiyor. Oldukça sıvı formda güzel yayılıyor göz altlarına da kullanabilirsiniz deniyor ama ben kullanmadım.
Bendeki etkileri şu şekilde oldu, yüzüm epey nemsiz olduğundan serumu sürdüğüm anda emdi ama nerdeyse hiç nemlenme hissetmedim, geceleri tek başına kullandığımda ki ara ara bırakıp bu üründen olduğuna emin olmak için, bu ürünü sürdüğümde ertesi gün birkaç içi dolu sivilce ile karşılaştım.
yarılamıştım kullanmayı bıraktım. Cildime ağır geldiğini düşünüyorum, her seferinde sabahında sivilcelenmeyle karşılaştım.
Sitesinde yorumları okudum, epey memnun kalan olmuş ben memnun kalamadım, cilt bakım ürünleri bu açıdan muamma merak ediyorsanız ve doa kozmetiğin tester ürünü varsa siparişte filan deneme için istemenizi tavsiye edebilirim.
 
Ürün için Tık...
 
Sevgiler...

Mario Badescu - Limango alışverişim

 
Merhabalar
Limangoda arada bir indirimde olan mario badescu indiriminden faydalanmak istedim aslında aklımda kalan birçok ürünü daha var ama şimdilik bunlar en gereklileriydi.
Mario Badescu Glikolik Asitli Tonik blogger arkadaşlar çok övüyor denemek istedim.
Mario Badescu C Vitaminli Hidro Nemlendirici daha önce tester kullanmış sevmiştim.
Mario Badescu Özel Göz Kremi V daha önce tester kullanmış sevmiştim testeri bile oldukça uzun gitmişti özellikle yapısını çok beğendim.
 
Toplam 50 küsüre aldım gayet uygun fiyata geldi.
 
Bir haftaya yakın sürede geldi, ürünler epey hırpalanmış biraz soyulmuş kağıtları filan sanırım bu nedenle bu kadar indirimli satılıyorlar ama kapağı açık yada açılmış değiller benim içinde bu önemli.
Sevgiler...

19 Kasım 2013 Salı

Silky Foot Ayak Derisi Soyucu Maske

 
 
 
 
 
Merhabalar
Lila kutudan çıktığı için çok sevindiğim bir üründü.
Silky foot ayak maskesini uyguladım, ama ayağım karıncalanmaya yanmaya başladı ve 20 dk sonra çıkarma zorunda kaldım ki zaten kullanma talimatında aynen bu yazıyordu.

 
Bu şekilde olan ayaklarım aşağıdaki duruma geldi.
 
 
 
Şimdi ne soyuluyor, böyle duruyor kupkuru bir deri haline geldi törpülüyorum ponza ile ovuyorum kremliyorum biraz kendine geliyor hop yine kupkuru pul pul bir deri geri geliyor dertsiz başıma dert oldu kısacası daha kullanmayanınız varsa ya 1 saat bekleyin artık karıncalanma yanma demeden yada durum bu ne yazıkki.
Sevgiler..

Bitenler...

 
Merhabalar
bu aralar biten ürünlerime bir göz atalım bakalım;
Bebe pudrası gratise özel bir ürün indirimde oldukça alıyorum etkisi güzel bebişin arada olan pişiklerine iyi geliyor.
Evigen-bepantene-bemiks ampuller saç bakımında kullanıyorum gayet memnun kaldım yazısı mevcut.
Felil siyah maske lila kutudan çıktı pek hoşlanmadım tekrar almam
Oriflame bb cream tek başına kullanamadım birkaç krem ve föndotenle karıştırdım, epey sıvı formda, kapatıcılığı orta yüzüme çok fazla bb cream ve fondöten sürmeyi sevemedim gitti ağır geliyor.
Doa kozmetik badem yağı bakım küründe kullanıyorum tekrar alırım fiyatı uygun ve kargo ile ayağıma geliyor.
petal fresh lavantalı şampuan yazısı mevcut aramız iyiydi am tekrar almayı düşünmüyorum.
More than soap duj jeli pek sevmedim son zamanlarında ekşi şeftali gibi kokmaya başladı diğer ürünleri nasıl bilmiyorum ama bunu zor bitirdim almam.
Dalin bebe yağı gayet güzeldi yine alırım.
Feminelle hijyenik jel bir avon bir oriflame indirimli hangisiyse alıyorum yine alınacak.
 
 

 
Sbc sıkılaştırıcı vücut jeli gayet güzeldi hemen emilmesi toparlamasını sevdim indirimli bulursam alırım.
Yardley lavantalı duş jeli stok yapacağım bulsam ama yok ... bayıldım bayıldım.
Silky foot ayak maskesi kullanmaz olaydım 1 saat ayağımda tutamadım çünkü ayağım karıncalanınca korkup çıkardım şimdi kabuk kabuk ayaklarım oldu çok kötü yaptı beni 1 saat tutamadığım için ne desem bilemiyorum ama sıkıntı yarattı ürün.
Loccitane cilt bakım ve şampuan testerleri bu testerler bile beni epey idare ediyor, her birini ayrı seviyorum.
Cyrene ve doa argan yağı cyrenenin kokusu çok güzel doaya tercih ederim bu açıdan ben argan yağını saçıma duştan çıkınca uyguluyorum hepsini pompalı bir seyahat şişesine aktarıp karıştırdım gayet iyi geliyor saçıma parlak kolay taranır hale getiriyor argan yağı. Bitincede hangisi uygun fiyatsa ona devam...
 
Sevgiler..

L'occitane Lavanta Kokulu Sabun


Merhabalar
Sabun kullanmayı seviyorum, alırken de tercihim ya lavanta olur yada gül kokulu o nedenle lavantalı gelmesi çok iyi oldu. Sabunda aradığım en önemli özellik cildimi kurutmuyor olması çok fazla yüzüme yada vücuduma sabun kullanmıyorum çünkü genelde kurutma sorunu yaşıyorum. Bu sabunu ise banyoda denemeyi tercih ettim ve sevdim ağır bir yapısı yok  cildimi kurutmadı güzel ve yerinde bir kokusu var, market sabunlarından ayrı bir sabun olduğunu anlıyorsunuz.
Ürün 75 gr ve 14 tl ellerimi yıkamak için alabilirim. Çünkü duş jelleri daha çok hoşuma gidiyor.



 

13 Kasım 2013 Çarşamba

L'occitane Aromakoloji Hacim Veren Şampuan ve Saç Kremi

 
Merhabalar
L'occitane denemem için bu güzellikleride yollamıştı, saçlarım her ne kadar ince telli ve hacimsiz olsada ben hiç hacim veren şampuanları denemedim, çünkü yok saç dökülmesin yok uzasın diye o tip şampuanlara yatırım yaparken aklıma bile gelmedi.

 
Bu mini şişeler eskiden olsa sanırım 4-5 yıkamada biterdi :) ama epeydir kullanıyorum kısacık saçlarıma azıcık yetiyorda artıyor bile. Şampuanın yapısı epey sıvı keza saç kremide pek yoğun sayılmaz hafif formüllü, kokusu parfümsüz herbal, bitkisel kokular alıyorsunuz belki bazılarını rahatsız edebilir ben artık alıştım bu tarz kokulara hatta ağır parfüm falan kokunca kullanasım gelmiyor. Köpürme beklemeyin hele saçınız hafif kirli ise hiç köpürmüyor, temizlenmedi galiba diyorsunuz ama yok gayet güzelde temizlemiş. Ben alışkanlık genelde 2 defa yıkıyorum 1.ci köpürmüyor 2. yıkama azcık köpürür gibi oluyor. Tek şampuan ile saçımı rahatça tarayabildim ama kremi sürünce tabi bambaşka oluyor ve saçımı kesinlikle sertleştirmedi
ki bu tarz şampuan yada kremlerde genel olarak bu sertleştirme olayına maruz kalıyordum. Hacim verme olayına gelirsek bonus gibi saçlarımı kabartmasada yapışık olma durumundan kurtardı, canlı ve parlak gözükmelerini sağladı ki 2 aya yakın zamandır boya yapmıyorum yeni boyamışım gibi duruyorlar bakınız iki önceki post :)

 
Şampuan : 5 esansiyel yağın (pelin otu, turunç, tatlı portakal, biberiye, palmarosa) bileşimden oluşan bu silikonsuz şampuan saçı ağırlaştırmadan hacimlendirir. Parlaklık ve hafiflik kazandırırken saç derisinin yeniden dengelenmesini sağlar. Derialtı mikro dolaşımın düzeltilmesine yardımcı olur. Saçınız gücünü, yumuşaklığını ve canlılığını yeniden kazanır.
Bu ürün bunları içermez: parabenler, sentetik renklendiriciler, silikon, sentetik koku formol ya da formaldehit, hayvani içerikler, triklosan, SLES, BHA.
 
Saç kremi : Silikon içermeyen bu saç kremi saçı ağırlaştırmadan hacimlendirir, parlatır, hafiflik ve canlılık kazandırır. Saç açılır, yumuşar ve güçlenir.
Bu ürün bunları içermez: parabenler, sentetik koku, sentetik renklendiriciler, formol ya da formaldehit, hayvani içerikler, silikon, triklosan, BHA.
 

 
Velhasıl kelam ben L'occitaneyi seviyorum bu iki üründe benden tam not aldı. Ama şampuan olarak mine çiçeği serisi favorim, ve bir dahaki alışverişim bu yönde olacak.
 
Bu mini şişeleri alabilir bütçeniz zorlanmadan deneyebilirsiniz.
 
 

12 Kasım 2013 Salı

Yardley Lavanta ve Biberiye özlü Duş Jeli

 
Merhabalar
Gratiste indirimde 5 tl gibi bir fiyatla aman ne kadar kötü olabilir ki diye görüp aldığım, olmadı çamaşırlara kaatrım diye düşünüp bayıldığım bir duj jeli oldu kiii ben kolay beğenmem :) keşke tüm rafı alsaydım.

 
İçeriğinde paraben yok muhteşem bir kokusu var, öyle aman aman bir köpürmeside yok, ama güzel temizliyor gramaj devasa ve fiyatı çok komikti, Allahtan bir tanede şeftali özlü mü neydi almışım dedim ama lavantanın yeri ayrı bugünlerde bende...
Görürseniz indirimli indirimsiz kaçırmayın sevdiğiniz kokulusundan alın pişman olmayacaksınız..
Sevgiler...

Evigen-Bemiks-Bepantene Bakım kürünün 1.5 Aylık sonucu

Merhabalar
Takip edenler bilir 1.5 ay önce saçlarımı epey döküldükleri için oldukça kısaltmış boya yapmayı da o günden sonra bırakmıştım ( En azından biraz toparlayana kadar tabi ki ) Saçlarım şu şekilde idi.

 
Buda dipten görünümü kuru ve ıslak olarak

 
 
Bu 1.5 ayda her hafta tatlı badem yağına bepantene-bemiks- evigen amullerden 1' er adet kırıp saç diplerime yedirdim 3-4 saat sonra bitkisel bir şampuanla yıkadım, saç boyası yapmadım kendi hallerine bıraktım, dökülmem yüzde 70 azaldı, saçlarım canlı ve parlak ve daha önce uzamadığı kadar uzadı.
 
Sonuç bu şekilde oldu.
 

 
Not : Kür ilk beş hafta haftada 1 kez uygulanıyor sonraki haftalar 2 haftada bire düşüyor, ben devamlı uygulama yapmayı devam ettirmeyi düşünüyorum, ama bu benim tercihim bu 5 hafta içerisinde benim dökülmelerim azaldı ve saçlarım bir yoluna girdi.
Hatfada 1 kez 1'er ampul evigen-bepantene-bemiks ve tatlı badem yağı ( ben 3-4 çorba kaşığı koyuyorum. ) karıştırıp azar azar alıp bütün saç diplerime yediriyorum. Kalanınıda uçlarına yeterse sürüyorum, bone yada streçle örtmedim ama örtenler var 3-4 saat sonrada bitkisel bir şampuanla yıkıyoruz. Ben bu şekilde uyguladım 5 haftam bitti şimdi 2 haftada bir yapmayı düşünüyorum.
 
 
 
Sevgiler...
 

Oriflame By Demi More Makyaj Paleti

 
Merhabalar
birkaç blogda görüp sırf aydınlatıcısını merak ettiğim için aldığım bir palet gittigidiyordan kargo dahil 30 tlye aldım ki farlar 5 para etmez.

 
Farların 2 tanesi biraz renk veriyor onlarda çok açık renkler diğerleri zaten kötü bazla filan deneyeceğim ama çokta kullandığım renkler değil, glosslar güzel orda bayağı ruj var gibi dursalarda  gözüken rengin şeffaf versiyonu olarak renk veriyorlar, allık hiç bana uymaz dememe rağmen gayet güzel canlı br görünüm verdi sevdim. Ve aydınlatıcı süper üstü süper bütün alet bu krem formunda aydınlatıcıdan oluşsaydı keşke, parmaklarımla uyguluyorum o nasıl güzel dağılıp ciltle bütünleşiyor, simler tam kıvamında yüzde sim  değil sağlıklı bir aydınlık bırakıyor kısacası bayıldım. Bir palet daha alırım sırf bu aydınlatıcı yüzünden o derece.



 
Paletteki allık, aydınlatıcı ve alttaki glossu uyguladığım bir resim, saçlarımda ki uzamayı fark ettiniz mi ? Yaşasın evigen-bemiks-bepanten diyorum ayrıca bir yazı hazırlıyorum ben bir buçuk ayda bu kadar uzama asla beklemiyordum :)


Fundacım Teşekkürler....

Muhteviyat-ı Hayat Blogunun sahibi sevgili Funda ile güzel bir hediyeleşme yaptık..

Ne güzel ne içten bir teşekkür yazısı yazmış çok mutlu oldum...

http://muhteviyatihayat.blogspot.com/2013/11/isltl-bakslar-elif-ile-kutulastk.html

sizde bu güzel kalpli kızın blogunu izlemeye almayı unutmayın..

Sevgiler....

Vanilya Club Kasım Kutusu 2013

 
Merhaba
Bu ay Vanilya club kutusundan gayet memnun kaldım, böyle mini boy cild bakım ürünlerini çok seviyorum, hem denemek için yeterli oluyor hem de uymazsa bitiremedim diye üzülmüyorum.

 
Bu ay gelecek ürünlere bakacak olursak ;
 
Boot botanics vitamin recovery mask : Maskem yoktu çok iyi oldu, gerçi düzenli olarak elimin altında bulunması iyi olacak. Sönük ciltleri şarj eder, ve nem kazandırıyormuş 29 tl
Dairy fun duş jeli : Dairy fun çikolatalı losyon almış kullanamamıştım, kokusu çok ağır bu duj jelide ağır kokuyor çikolata gibi değil yoğun kakao gibi ama keskin pek beğenmedim. 400 ml 19.50 tl fiyatı uygun çileklisi güzeldir belki.
Beemy honey yüz temizleme jeli : Parafin, paraben, silikon, SLS, SLES içermiyor, günün her anı kullanılabilecek bir ürünmüş tam boy 23.90 tl fiyatı güzel yüzde 98 doğal içerikli imiş.
Natura house pure natura yüz temizleme jeli : Paraben, silikon, parafinler, SLS, vazelin içermiyor tam boy 29.90 tl ( bu arada lila kutudan da  aynı boy çıktı iki adet oldu elimde ho ho :) )
Osmo wonder 10 keratin tabanlı durulanmayan saç tedavisi : Pek övülüyor bakalım deneyeceğim. Fiyatı 60 tl Saçları besleyip, daha rahat taranmasını, boyanın rengini daha uzun süre tutmasına, saç uçlarını onarıp, ısıya daha dayanıklı olmasına vs. yarıyormuş.
Gülsha gül suyu : Her an kullanabileceğimiz yüzde 99.9 doğal bir ürünmüş, tam boy 50 ml ve 79.90 tl, gül suyunu yüzüme hiç kullanmadım, elimdeki zibilyon tane tonikten sonra deneyebilirim.
 

 
Sevdim ben bu kutuyu devamını bekliyoruz...

8 Kasım 2013 Cuma

Lila kutu :(

Offff Lilakutuyu kaçırdımmm :((((
Hiç sevmedim ben bu işi yaaa aklımdan çıkmış gitmiş kutuyu kaçırdım ...
Ne diyelim alanlara hayırlı olsun .

KASIM AYINDAN İTİBAREN TÜM L’OCCITANE MAĞAZALARINDA!

KASIM AYINDAN İTİBAREN TÜM L’OCCITANE MAĞAZALARINDA!
FLEUR D’OR & ACACIA
ve
CEDRE & ORANGER
Yılbaşına Özel Limitli İki Seri
L’OCCITANE her sene Aralık ayında lansmanını gerçekleştirdiği Yılbaşına özel koleksiyonlarını bu sene Kasım ayından itibaren satışa sunuyor.
Bu sene limitli koleksiyonlar La Collection de Grasse serisi altında çıkıyor.
La Collection de Grasse’ın yaratıcısı, L’OCCITANE’ın parfümcüsü, Karine Dubreuil, çocukluğunu geçirdiği şehire, Grasse’a bir kez daha atıfta bulunarak bu sefer yılbaşına özel iki koleksiyon hazırladı.

Fleur d’Or & Acacia à Mimoza & Akasya
Grasse’tan mimoza absolütü ve Akdeniz havzasından akasya çiçeğinin etkileyici birleşiminden ortaya çıkan kadınlara özel bir koku.

Cédre & Oranger à Sedir & Portakal
Virginia’dan sedir ağacı esansiyel yağı ile Italya’dan portakal esansının birleşiminden ortaya çıkan baştan çıkarıcı, erkeklere özel bir koku.

Bu yeni koleksiyonların yanı sıra her zamanki gibi Aralık ayında L’OCCITANE tam bir hediye mağazasına dönüşüyor!
Uygun fiyatlaraherkesin beğeneceği ve sahip olmak isteyeceği, birbirinden şık paketli ve çeşitli hediye kofreleri Aralık ayında tüm L’OCCITANE mağazalarında!


Fleur d’Or & Acacia à Mimoza & Akasya Koleksiyon Ürünleri

L’OCCITANE Fleur d’Or & Acacia EDT 75ml à 169,00TL
Mimoza & Akasya EDT

L’OCCITANE Fleur d’Or & Acacia Shower Gel 175ml à 42,00TL
Mimoza & Akasya Duş Jeli

L’OCCITANE Fleur d’Or & Acacia Body Lotion 175ml à 69,00TL
Mimoza & Akasya Vücut Losyonu

L’OCCITANE Fleur d’Or & Acacia Sublime Oil 100ml à 119,00TL
Mimoza & Akasya Muhteşem Yağ (Vücut ve Saç için)

L’OCCITANE Fleur d’Or & Acacia Hand Cream 30ml à 23,00TL
Mimoza & Akasya El Kremi

L’OCCITANE Fleur d’Or & Acacia Soap 50g à 17,00TL
Mimoza & Akasya Sabun

L’OCCITANE Fleur d’Or & Acacia Lip Gloss 15ml à 38,00TL
Mimoza & Akasya Dudak Parlatıcısı

L’OCCITANE Fleur d’Or & Acacia Candle 270g à 103,00TL
Mimoza & Akasya Sabun

Cédre & Oranger à Sedir & Portakal Koleksiyon Ürünleri

L’OCCITANE Cédre & Oranger EDT 75ml à 169,00TL
Sedir & Portakal EDT

L’OCCITANE Cédre & Oranger Shower Gel 175ml à 42,00TL
Sedir & Portakal Duş Jeli

L’OCCITANE Cédre & Oranger After Shave Balm 75ml à 58,00TL
Sedir & Portakal Traş Sonrası Balzam

L’OCCITANE Cédre & Oranger Soap 50g à 17,00TL
Sedir & Portakal Sabun



L’OCCITANE EN PROVENCE hakkında

Gerçek Bir Hikaye...

Fransız kökenli L’OCCITANE en Provence markası, doğal içerikli güzellik ve bakım ürünleri ile kişisel bakımı keyifli bir ritüele dönüştürüyor... Akdeniz kökenli esansiyel yağlarla ve geleneksel yöntemlerle üretilen L’OCCITANE ürünleri tamamen doğal, gerçek birer yaşam sanatı ürünleri...Ürünlerde paraben, mineral yağlar ve haysansal içerikler kullanılmıyor, ürünler hayvanlar üzerinde test edilmiyor ve hammadde temini adil ticaret ve sürdürülebilir kalkınma ilkelerine göre yapılıyor....

L’OCCITANE’ın gerçek hikâyesi, 1976'da, Fransa’nın güneyinde Provence bölgesinde Olivier Baussan'ın L'OCCITANE’ı yaratmasıyla başlıyor. Akdeniz topraklarından ve tekniklerinden ilham alan Olivier Baussan, doğal ve otantik, etkili ve iştahlandırıcı çekiciliği olan cilt bakım ürünlerini ve kokularını geliştiriyor...

Dünyada 2000’den fazla, Türkiye’de 13 mağazası bulunan L’OCCITANE’ın geniş ürün yelpazesinde, cilt ve vücut bakım ürünlerinden parfümlere, banyo ürünlerinden mum ve sabunlara 500’e yakın ayrı ürün seçeneği bulunuyor.
L’OCCITANE, sadece kaliteli ürünleri ile değil, şık şişe ve ambalaj tasarımları, renkli hediye paketleri ve Provence ambiyanslı nostaljik arduaz konseptli mağazaları ile dikkat çekiyor...

6 Kasım 2013 Çarşamba

Kamelya.com dan 5 blogger'e 100 Tl değerinde hediye :))


Merhabalar Sevgili Miskinkek blogda gördüğüm bir çekilişi paylaşmak istiyorum.

Genelde alışverişlerimi online olarak yapıyorum ve alışveriş yaparken en uygun fiyatlı, güvenilir, ürün çeşitliliği bol alışveriş sitelerinden ürün almaya dikkat ediyorum.

http://www.kamelya.com/ birçok markayı ve ürünü içeriğinde barındıran dermokozmetik haricinde anne, bebek giyim aksesuar, bayanlara özel, makyaj ürünleri gibi birçok dalda faaliyet gösteren %100 orjinallik garantisi veren bir online satış sitesi.

http://www.kamelya.com/dermokozmetik linkten birçok üründe indirim olduğunu ve muadil sitelere göre gayet uygun fiyatlı ürünler bulunduğuna bakabilirsiniz.

Kamelya.com biz bloggerlere güzel bir çekiliş imkanı sunmuş şanslı 5 kişi 100 tl değerinde ürünlerin sahibi olacak üstelik seçtiği ürünler olacak ben seçimimi şu ürünlerden yana kullanıyorum.
Şans benden yana olsun sevgiler...

Organique SPA Chocolate Endorphine Serum 100 ml Selülit Azaltıcı Serum
 Ulaşmak için tık..




Organique Energizing Body Butter 150 ml Sıkılaştırıcı Vücut Yağı
Ulaşmak için tık...


Organique SPA Coffee Body Butter 200 ml
Ulaşmak için tıkk..


Derdim selülitler :)


Turuncu kasadan hediye var !!!

 
 
Çekilişe katılmak için tık..