5 Ocak 2014 Pazar

Bitenler..

 
 
Merhabalar
Bu aralar biten ürünler bu şekilde makyaj malzemesi bitirmek nasip olmadı.
Watsons bebek pudrası güzel kokuyordu, gratisten aldıklarımdan daha çok beğendim, indirimde görürsem alırım.
Selin kolonya spreyli olması nedeniyle rahat kullandım, kolonya tercihlerim arasında olan bir marka yine alınır.
Dia ağız bakım suyu eh işte denilebilecek bir ürün, zaten dia ürünleri artık üretilmiyor alınmayacak.
Avon hijyenik yıkama jeli indirimde yine alınacak ürünlerden severek kullanıyorum.
Loccitane hacim veren saç kremi güzeldi, ama loccitane saç bakım ürünleri alırsam verbana serisinden tercih edeceğim.
Pedix ayak maskesi pek beğenmedim, tercih edip alacağım bir ürün değil.
Oriflame vücut yağı güzeldi koleksiyon ürünü olduğu için bulunabilir mi bilmiyorum.
Gratis el kremi kolay emilebilen ve yağlı his bırakmayan bir krem gayet hoştu ve fiyatı çok uygundu yine alınır.
Colgate diş macunu pek beğenmedim, yine alınmayacak.
Loccitane numuneler hepsini beğendim, epey uzun süre kullandım cildimde herhangi bir iritasyona yol açmadılar ve geneli kolay emilir hoş kokulu kremlerdi.
Sevgiler...
 
 
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...