9 Ocak 2014 Perşembe

Dairy Fun Body Butter ( Pear&Cinnamon ) Armut ve tarçın


 
Merhabalar
Dairy Fun ürünleri şirin inekleri, şık ambalajları ve güzel kokuları ile arkımızı çelen bir marka, bu ürünleri ilk alışım ambalajlarına vurulmamdı ne yalan söyleyeyim. Ürünlerle ilgili hiçbir bilgim yoktu, tarçın, çikolata, karamel deyince hop kendimi kaybetmiştim. Ama çikolatalı losyonu ağır gelip kullanamadıktan sonra artık ne tarz kokulara dayanabildiğimi anladım ben meyveliden ziyade çiçeksi kokuları seviyormuşum. Bu body butter çikolatalı losyon kadar kullanılmaz halde olmadı benim için, gerçekten hafif bir armut ve yoğun tarçın kokusu bırakıyor ki tarçını severim ve hoşlandım, kıvamı güzel, çabuk emilmese de bir süre sonra yağlı his gidiyor ve nemlendirmesi kıvamında diyebilirim.
Ambalajı plastik, seramik olanlara da dayanamayıp başka bir versiyonunu aldım ama daha kullanmaya sıra gelmedi açıkçası peelinglerini merak ediyorum bu markanın ve seramik ambalajlardan alıp güzel bir inekli kutu serisi yapacağım :))
 
Ürüne ulaşmak için tık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...