7 Ocak 2014 Salı

Mario Badescu C Vitaminli Hidro Nemlendirici

 
Merhabalar
Cildime iyi gelen markalardan biride Mario badescu ancak fiyatları epey tuzlu olduğundan Limango indirimini kaçırmadım.
Şu alışverişimde tık.. almış olduğum ürünlerden biri de bu nemlendirici oldu, bir süredir kullanıyorum. Yağsız formüllü oluşu, hemen emilmesi, güzel nem vermesi, kokusuz olması benim için artıları aslında bir eksi yönü yok gayet memnun kaldım. İçerisinde C vitamini var. Yüzümde alerji, sivilce yapmadı. Tek kötü yanı yine indirime girmesini beklemek zorundayım,  zaten elimde başka markaların denenmesi gereken ürünleri var, bitene kadar umarım indirime girer yine :)
 
içindekiler: Su, Propilen Glikol, Mineral Yağı (Parafinium Liquidium), Squalene, İzopropil Miristat, Gliseril Stearat, Miristil Laktat, Setil Alkol, Askorbik Asit, Setrimonyum Bromür, Metilparaben, Stearik Asit, Propilparaben.
 
 tüm cilt tipleri için
 Hayvanlar üstünde test edilmemiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...