7 Ocak 2014 Salı

Mario Badescu Glikolik Asitli Tonik

 
Merhabalar
Cildime iyi gelen markalardan biride Mario badescu ancak fiyatları epey tuzlu olduğundan Limango indirimini kaçırmadım. Şu alışverişimde tık..Gerçi gelen ürünler savaştan çıkmış gibi hırpalanmıştı, epey ucuz olması bu nedendendi sanıyorum. Bu toniği bloglardan okuyup merak ettiğim için almak istedim, kuru ve hassas ciltler için uygun her gün tonik kullanıyorum hatta gün içinde ikiden fazla kullandığım bile oluyor benim için cildimi germeyen, kurutmayan ve yanma yapmayan içeriği de temiz olan bir tonik olması önemli. Normal zamanlarda kullanmam da gayet güzel temizliyor, rahatlatıyor germiyor ve yanma yapmıyor ama maske yada banyodan sonra uygulamada biraz yanma yapıyor, neticede glikolik asit içeriyor, kokusu boza gibi normal mi bilmiyorum kullanan varsa merak ettim yorum yazarsa sevinirim.
sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...