7 Ocak 2014 Salı

Natura House Pura Natura Yüz Temizleme Jeli

 
Merhabalar
Bu temizleme jeli aynı ay hem Vanilyaclub'dan hemde Lilakutu'dan deneme boyu olarak çıktı. Epey yetecek kadar elimde olmuş bulundu bu nedenle, bir süredir kullanıyorum. %98 doğal olduğu bilgisi var, fiyatı da uygun geldi ama kullanırken temizlemesi ve verdiği ferahlık hissini sevsem de benim gibi kuru bir cildi  uygulandığı an daha da kurutuyor, nemlendiricimi sürsem de o etkiden bir süre kurtulamıyorum.
Satın almak için tık.
300 ml 29,90 tl
 
Benim tercih edeceğim bir ürün değil cilt tipim yüzünden, ama uygun olanlar deneyebilir kullanabilir.
 
 
 
Parabenler, parafinler, silikonlar, SLES / SLS, vazelin, mineral yağlar, boyalar içermez. %98,5 oranında doğal içeriklere sahiptir. Dermatolojik olarak Test Edilmiştir.
 
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...