6 Ocak 2014 Pazartesi

Sevgililer Günü Süpriz Hediye Çekilişi

 
 
Merhabalar
Bir çekilişi yeni sonlandırmışken, yaklaşan Sevgililer gününe özel temalı bir çekiliş yapmak istedim.
Tabiki yine kozmetik yoğunluk verilen hediyeler olacak ama kutumu sevgililer gününe özel hazırlayacağım. Sizlere hediye hazırlamak gerçekten hoşuma gidiyor :)
Tabiki şart şurt yok katılmak isteyen posta yorum yapsın ve mail adresini bıraksın lütfen...
Hepimize ve bana AŞK dolu günler...
 
 
Not : Kargo tarafıma aittir ve çekiliş 14 Şubat 2014'te sonlanacaktır.
 

74 yorum:

  1. 14 şubat umarım aşk dileyenlere aşk getirir bol bol.Hediye düşünceniz de çok güzel :) Sevgiler.
    monsoon1718@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. ama bu sefer olsun:))
    karasevda78@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. :) WOWWWWW
    Tamda eşimden ümidi kesmişken harika bir motivasyon sebebimsiniz :D
    tur-karacam-zeynep@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Benim şansım olsun bu sefer :)
    polisakademisi.sena@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. belki kazanırım :) şans denemek lazım ama dimi
    ppelin.77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Bakalım şans 14 şubatta kime gülecek,
    kitapguzellik@gmail.com
    Aşk peşinizi bırakmasınn :))

    YanıtlaSil
  7. süprizler güzeldir;)

    sevgilerimlw
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba
    Hediye alanımız yok şansımızı deneyelim :)

    Ayşe Yersiz
    lezzetkesfi@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. bu yıl 14 şubatta kimse sevgilisiz kalmasın :))
    begum-salurvan@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. harika =)
    ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Sevgililer günü çekilişine katılıyorum ama yalnızım :P :)
    ozgee.33@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. yalnızların sevgililer günü kutlamaya hakkı yok mu :) adasdelenster@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba canım
    seni takip etmek çokk güzelll
    Ayrıca gönlünden gelen hediyelere talibim..

    rukiye kılıç
    rukiye_klc@hotmail.com

    bu arada izleyicinim :) gfc: rukiye_klc

    YanıtlaSil
  15. bende varım bu güzel çekilişinde :D
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Merhaba, takipçinizim ben de katılmak istedim şanslı kişiyi hep beraber görelim
    sevgiler:))
    demetx@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. merhaba =) takipçinizdim zaten 14 şubat çekilişini görünce de çok sevindim, böyle özel gün çekilişleri daha bir anlamlı oluyor.
    neselizebra@gmail.com
    Ayrıca benim bloguma da uğrarsanız çok çok mutlu olurum =)
    http://neselizebra.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. bende şansımı denemek istiyorum bu özel gün sürprizi için.. =)
    bssr.ylmaz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. sürprizleri çok severimm :)

    Şans benden yana olsun!

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  20. şans :)

    ekonomikyedeksise@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. sevgililer gününe özel çekiliş ve de şartsız!! vay canina diyorum :D
    mail: blue_girlsinem@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. Merhaba,
    Herkese bol şanslar
    Denemedenasla@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. merhaba.ilk defa şartsız bi çekiliş görüyorum.herkes bi ton şartlar listesi hazırlarken senin böyle şartsız şurtsuz demen ne kadar ince bi davranış:)
    derya gükten
    firarifbfbfb@hotmail.com
    kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  24. sadiye.as@gmail.com

    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  25. Benim gibi sevgilisi olmayanlar için süper bir hediye olacak ^^
    poreneo@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. şimdiye kadar sevgililer gününde hiç hediye almadım belki ilk sizden alırım kısmet nuryam_09@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Merhaba :)
    Hediyesi açıklanmayan çekilişlere karşı büyük bi heyecan duyuyorum:)
    gizem.aramizda@gmail.com
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  28. işte bu çok heyecan verici:) gol.ha@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. Çok heyecanlıııı :-)
    tugcekpl@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  31. ahh harika :D
    lunaparkbalerini@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. çekilişe katılmak istiyorum.
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  33. harika
    a2i2ern@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. aşkta kazanamadım belki çekilişi kazanırım :D
    masall.7092@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. Çok heyecanlı hediyeleri bilmeyince ama çok güzel olacaklarına eminim :D
    basaksungur@icloud.com

    YanıtlaSil
  36. Haydi bakalım :))

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. çok merak ettim hediyeleri :)
    ozlemelmacigil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. çok şanssızımdır ama umarım kazanırım bu seferr :))
    aylakadam12@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. bendeniz de sevgililer gününe yalnız giren bahtsızlardanım :) dilerim bu sürpriz bana patlaaaarrr!! :D
    gol.ha@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. çok heyecan verici :) hediyeleri çok merak ettimm
    gizem-bjk--@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. Aşk dolu günler sizin olsun ve mutluluk getirsin inşallah :* simgecikk333@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. vuuhuu cok heyecanlıı :)

    aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. Umarım sayenizde güzel bir sürprizle karşılarım 14 Şubat'ı
    Serpil ÇETİN xasd16x@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. güzel şeyler hazırlayacağına eminim umarım şans benimle olur :)
    gzm_krmn_91@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. heyecan verici bir bekleyiş olucagı kesin zeynep güler zeynepzena@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. merhaba bende şansımı denemek isterim sevgiler
    nilgün özdamar
    nil.funda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. İlk defa bir çekilişe katılıyorum umarım şans getirir :)
    rabiadagtekin@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. herkese bol şans !!! nazligozeri@hotmail.com

    YanıtlaSil
  49. Herkese bol şans :)
    melisesen_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. sevgilisi olmayanlara da sürprizler gerekli mesela bana.. burcuozturk48590@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. Takipçiniz oldum. Artık bir çekiliş kazanmak istiyorum:)
    vizvizdanesintiler@gmail.com sevgiler :)

    YanıtlaSil
  52. harika bir düşünce kazanmak istiyorummm. :) gizembidav@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. bakalım 14 şubatta kim sevinecek :)
    flowers_aysu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. 14 Subatta AŞK böcükleri olup sevinçten havalara uçucagız desenize :)
    irem_yusuf44@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. 14 şubatta aşk kaybetse de belki şans kazanır diyorum ve bende katılıyorum.. p_celik85@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. sevgililer gününü sadece 14 subata sığdıramayanlardansanız zaten şanslısınızdır.
    işte ben o şanslılardanım,çok şükür.
    silayyapicioglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  57. sürpriz çekiliş çok güzelmiş değişik geldi emre4mart2011@gmail.com makyajhastası

    YanıtlaSil
  58. herkese şimdiden mutluluklar dilerim :) bende katılmak istiyorum :)) gokcem5099@hotmail.com

    YanıtlaSil
  59. Herkese bol bol sevgili, aşklı, meşkli günler dilerim...Uzun zamandır sizi takip ediyorum...Şanslıysam kazanırım...Sevgilerimlee
    ninumsanem@hotmail.com

    YanıtlaSil
  60. Merhaba! Çekilişine katılmak istiyorum. bilge.jonathan@gmail.com
    Aşkla kalın... Sevgiler... :)))

    YanıtlaSil
  61. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  62. inşallah kazanırım. rumeysad90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. Umarım şans bana güler :) sugar-girl-262@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. inş kazanırım
    enkam_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  65. merhaba katıldım
    iletişim ht19731973haticetokmak79@gmail.com
    hiç bir çekişi kazanamadım umarım bu sefer olur
    sevgiler

    YanıtlaSil
  66. Sevgililer gününde hediyesiz olmak istemiyoruumm :D
    elcnozblr@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. İlk defa böyle bir çekilişe katılıyorum. Hadi hayırlısı umarım kazanırım, çünkü çevremde pek hediye alan birisi değilimdir. Bu hediyeyi kazanırsam ne kadar mutlu olacağımı bilemezsiniz :)) morkelebeek@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  68. Merhabalar, şartsız çekiliş için teşekkürler öncelikle.

    mail : deryaponti@hotmail.com

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  69. ben de katılmak istiyorum
    dancer.tuba@hotmail.com dan ulaşabilirsin. :)

    YanıtlaSil
  70. çekilişe beni de dahil edin :)) sevgilerle...
    bilgekorkusuz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  71. Sevgililer gününü yalnız geçirenlere iyi bir teselli olur =D Ben de dahilim tabiki de
    buket_nilay_1996@hotmail.com

    YanıtlaSil
  72. izleyicinizim. inşallah bana nasip olur.

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  73. herkese bol şans :) busra.civan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. Çekilişe katılmak istiyorum.
    aylintheawesome@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...