26 Ocak 2014 Pazar

Stokçu Zihniyete Son...

 
Merhabalar
Uzun süredir alışverişlere son vermiş durumdayım, gerekmeyen hiçbir ürün almamaya çalışıyorum. Tüm indirimleri kaçırıyorum, zor olsa da :) Elimde makyaj ürünü ve ojeler hariç bakım ürünleri stoğum bu şekilde bir blogger arkadaşımın yazısı üzerine bende yazmak ve durumumu ve kararımı açıklamak istedim.

 
Nerdeyse 1 yıldan beri elimden geldiğince stoklarımı bitirmeye çalışıyorum, çoğunu dağıttım bir kısmını kullandım durum hala böyle, sanırım kendimi kaybetmiş gereksiz yere stok yapmışım.

 
İndirim deyip yada oda lazım buda lazım deyip doldurdukça doldurmak çok yanlış, bir kısmını tarihleri geçip çöpe atınca o indirimlerin bir anlamı kalmıyor, kısacası her şeyin çoğu zarar...

 
Ben bu stokları eritene kadar gerekmeyen hiçbir ürünü almayacağım, sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz ?

 
Sevgiler...

8 yorum:

  1. ben de aynı şekildeyim yeni yıl başladığından beri hiçbir şey almadım, elimde kalmayana kadar da indirimlere kanmayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende deneme kutuları hariç alım yok :)

      Sil
  2. Evet evet artık dur demek lazım!! Biri bana da dur diyebilir mi?! :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur .... :))) gerçekten durmalı ya koyacak yer kalmadı

      Sil
  3. Ne kadar haklısın ama şunu farkettim bütün kadınlarmı aynı yavvv , ben de dün akşam bu kararı aldım . Çekmeceme artık sığmıyorum ve diğer koca şifonyerde tıka basa dolu birde yetmezmiş gibi aynalı dolapın önü iki şifonyerin üstü aynı , birde bir dünya tester ürünler lilakutudan falan gelen dün akşam dedim bunları tek tek kullanmadan hiç bir şey almayacağım. Bazılarında dediğin gibi tarih geçişi olmuş çok üzüldüm çöpe gidince , benide en çok yakan indirimler ,aa krem bayağı ucuza geliyor ,aaa jeller çok ucuzlamış :(( yok artık stokçu zihniyeti , yarama parmak bastın , kendine iyi bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım uzun süredir eritmeye çalışıp dağıttığım halde bu hal çok gereksiz gelmeye başladı.

      Sil
  4. aynen ben de öyle yapacağım artık evde yer yok koyacak yer bulamıyorum ve unutuyorum nereye koyduğumu da.. bu geçtiğimiz hafta sonu gratis indirimi vardı ya girmedim bile kendimi tutamam diye iyi de yaptım.. işallah bu kararımız böyle gider bakalım..

    YanıtlaSil
  5. İremcim sende devamlı alışveriştesin okuyorum yazıları :) hadi inşallah zor kendini tutmak ki :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...