26 Ocak 2014 Pazar

Vanilya Club Ocak Kutusu 2014

 
Merhabalar
Nerdeyse 1 ay oldu kutu geleli ancak yazabiliyorum, bu ay cilt bakımı ürünleri ve herkese koyu gelen bir fondötenin olduğu kutu ve bu ürünlerin bulunduğu kutulardan gelmiş herkese, diğer kutuyu almadığıma sevindim açıkçası renkli kozmetik ürünleri genel olan kutu geldi. Alessendro markası ağırlıklı, ruju anneme verdim rengi benlik değildi , lipgloss ışıklı olmasına bayıldım rengi de hoş ve el peelingine ihtiyacım vardı. Ojeyi sevmedim, yara bandı küçük bir kızım olsa işime yarardı ama şirin ne diyelim :) Kısacası ben kutuyu sevdim, zaten Lila kutu hayal oldu, Vanilya cluba devam bunun yanı sıra Markozi box, Kozvi box denemek istediklerimden güzel ürünler içeriyor.
Sevgiler...

1 yorum:

  1. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler.
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...