27 Şubat 2014 Perşembe

Organix Moroccan Argan Oil Şampuan

 
Merhabalar
Bir süredir Organix markasının şampuanlarını kullanıyorum ve genel olarak, kullandıklarımdan memnun kaldım. Ama hep aynı şampuanı değil saçıma uygun olanları karışık olarak aldım.
Bu şampuanda kuru ve yıpranmış saçlar için ve saç dökülmelerine etkili olarak geçiyor, yenileyici etkisi bulunmakta, saçlarım daha kolay şekil alıp söz dinler hale geldiler, pek köpürmüyor ama güzel temizliyor saçı biraz sertleştiriyor ama duştan sonra saçlarıma argan yağı sürüyorum 1-2 damla saç kremsiz gayet güzel taranıyorlar o yüzden pek sorun etmiyorum. Ve en önemli etkilerinden biride saçlarıma hacim vermesi oldu yine alabileceğim bir şampuan 30-40 tl arası fiyatı değişiyor en uygun olarak şurda Tık..buldum. Saçlarım kısa olduğundan epey uzun süre gidiyor fiyatı biraz tuzlu ama saçlarımız değerli değil mi ?
 Fosfat içermeyen formülü sayesinde saç boyasının kalıcılığını arttırmaya yardımcı olur.
Yoğun nemlendirici içeriği sebebiyle daha az köpürür. Sülfat, Fosfat ve Paraben içermez
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...