3 Mart 2014 Pazartesi

Yeni Açılmış Ürünlerim Vol. 1


Merhabalar
Stoklarım malum eritmeye çalışıyorum, bun ürünlere de yeni başladım.
Soldan sağa bir inceleyelim bakalım;
Oriflame Optifresh diş macunu : Çok keskin bir nane tadı yok tabi bana göre ama güzel temizliyor, bir anlık beyazlık ve nefes ferahlığı sağlıyor ama 1 saate gidiyor. Orta halli bir ürün bittikçe alabilirim.
Organix Biotin Collagen Şampuan : Organix'den epey memnunum, sanırım marka olarak değiştirmeden her çeşidini kullanacağım, bu şampuanda güzel temizlemesi, fazla köpürmemesi hoş, belli bir kokusu yok şampuanın rengi morumsu bir renk. Ama saçlarım 2.ci günden sonra yağlanıyor ki buda normal gerçi İstanbul gibi bir yerde havadan bile saçlarınız kirlenebiliyor. Fiyatı dışında sevmediğim bir özelliği yok. Biraz tuzlu.
Colgate Ağız bakım suyu : Numune idi pek birşey anlamadım, listerine kullanmak istiyorum varla yok arası bir üründü benim için bir etki göremedim.
I love... Scrub : Kokusunu sevemedim, çok sentetik tanecikler çok minik, işini yapıyor mu yani orta halli evet ama o meyveli kokuyu alamıyorsunuz ben çok daha güzel bir koku, kalıcılık falan bekliyordum bir daha almam.
Avon hijyenik yıkama jeli : Bu ürünlerin hepsi iyi benim için indirimde ne varsa alıyorum, ama bu çok sıvı geldi köpük formdakiler daha iyi oluyor.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...