3 Mart 2014 Pazartesi

Yvesrocher Alışverişim


Merhabalar 
Evet o malum kampanyadan 2 defa yararlanıp bu cicilere kavuştum.
Birinci alışverişim duş jeli ve kutu almak oldu ki kutuya bayıldım, 1-2 tane daha alabilirim.
Göz makyajı temizleyici ve lip balmı da beğendim, hatta göz makyaj temizleyicisi kullanamayan ben bu gelenle her gün makyajımı temizliyorum, gözlerimi yakmıyor ve gayet güzel temizliyor sadece yağlı bir yapısı var yüzümü yıkıyorum uygulamadan sonra oda çok problem değil benim için.
Ve asıl bomba şu gördüğünüz parfüm seti leylak kokusu ojemrujumrimelim öyle bir anlatmış ki; o ferahlık, o temizlik o pudralı bir koku ki bayıldım. Benim tıkanmalarım yüzünden parfüm kullanma alışkanlığım yok, olamadı ama bu süper süper bayıldım. İmza kokum bile olabilir. Yine hediyeleriyle geldi tabikii.
Arada bir böyle kampanyalar bekliyoruzzz. 
Sevgiler...

1 yorum:

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...