8 Nisan 2014 Salı

Bitenler...






Merhabalar
Uzun zamandır yazı yazmıyorum, açıkçası yaşadığım uzun stresli günlerde yazı yazmak değil bloga girmek bile içimden gelmedi. Neyse biten ürünlerim epey çok oldu bu arada bunlar bir kısmı, pek alışveriş yapmadım. Aylık vanilya club kutularımdan başka kozmetik ürün girmedi evime :)


Biten ürünlerimize gelince;

Doa kozmetik tatlı badem yağı : Açıkçası çok uygun bulduğum için 5 kutu falan almıştım. Saç bakımımda kullanıyorum, yine alırım memnun kaldım.
Nivea bebe yağı : Çok güzeldi, hassas cildlere özel ve kokusuzdu, yine alınır. Bebe yağını kullanmayı seviyorum.
Avon bebe duş jeli-şampuanı : Avonun bir indiriminde almıştım, ama sanırım daha almam. Göktuğa genelde gratis yada watsonstan bebe şampuanı alıyorum.
Askılı koku : 15 gün etkisi sürüyor, devamlı kullanabileceğim bir ürün değil arada bir aklıma gelirse alırım.
H&M duş jeli : Güzeldi, buram buram kokusu yada bir kalıcılığı yoktu ama ambalajı güzeldi tekrar almam.
Yardley duş jeli : Bu markanın duş jellerine bayıldım özellikle lavantalısına indirimde bulursam kaçırmam.
Watsons bebe şampuanı : Devamlı alınıyor, hem ucuz hem büyük yine alırım.
Organix keratin şampuan : Gayet güzeldi, Organix markasının şampuanlarını çok sevdim, saçımda sevdi değişik değişik alıp kullanıyorum ve devam etmeyi düşünüyorum.
Loccitane shea yüz spreyi : Ah ah şu markaya bayılarak kullanacağım birde pahalı olmasa, bu ürün bitti diye üzüldüm o derece sevdim.
Enliven şampuan : Gratiste bir marka hiç sevmedik, bir daha alınmayacak.
Parmex aseton : Normal standart bir aseton koyu renk ve simli ojelerde pek işime yaramadı eh işte.
Kalmosan : Bu bir antiseptiminik eczaneden aldım, ilaç mahiyetinde kurdeşenime kaşıntılarıma iyi geldi ( Doktora sormadan kullanmayın )
Ysl Babydoll rimel : Süper bir rimeldi, fiyatı olmasaydı kesin yedekler kullanmaya devam ederdim.
Nuxe kuru yağ simli : Bu ürünü sevmedim, simleri yüzünden kokusu bir garip oldu pütür pütür simler uygulayacak yer bulamadım saçlarımın uçlarında kullandım bitirdim.
Panea organixin bir ürünü ama resimden hatırlayamadım walla ama bu marka yüzüme iyi gelmişti geçmiş yazılarımda mevcut.

Sevgiler...


Saçlarımı yine kestirdim ve boyadım, kısmetse onun yazısını yazacağım...

3 yorum:

  1. hoşgeldin canım özledim yazılarını :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm saol bende sizleri yazmayı özledim. Öpüyorum.

      Sil
  2. Bazen az ürün almak, mevcutları bitirmek için çok iyi bir yol, yyoksa al al depo depo nereye kadar :)) hoşgeldin tewkrarrr

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...