27 Nisan 2014 Pazar

Lila kutu alışverişim - Dairy Fun Vücut Peelingleri



Şeftali & Mango Vücut Peelingi - Seramik Kavanoz 300 gr.
Süt & Bal Vücut Peelingi - Seramik Kavanoz 300 gr.

Merhabalar
Bu inekli kavanozlarda uzun zamandır gözüm vardı, evet yanlış okumadınız :) yani peeling ihtiyacımda vardı ama, Dairy fun ürünleriyle de aram hoştur oda ayrı ama bu kavanozları istiyordum... Fiyatları yüksek geldiğinden ertelemiştim kiii, kampanyaya girmişler, tanesi 19.90 Tl olunca hemen sepete atıverdim. Henüz kullanmadım ama kokuları muhteşem eh ben bu inekçikleri 6'lı sete tamamlarım. Ambalaj bizi kandırıyor kızlar ne derseniz deyin! Sevgiler..

5 yorum:

  1. Hehe aynı postları yazmışız ben de lila kutu alışverişimi yazdım az önce :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlılar:)
    Bitince kutuları kullanılır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma kutuları olmasa, alınma ihtimallleri yüzde elli düşerdi zaten :)

      Sil
  3. Kutuları bende çok beğeniyorum. Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...