9 Nisan 2014 Çarşamba

Yeni saç kesimim ve yeni renk :) Loreal prefence serisinden sarılara son...


Merhabalar
Uzun zamandır kullandığım Loreal Prefence mango rengini bıraktım, epey uzun olan saçlarımı kısalttım, yetmedi bir daha kestirdim. son hali üstteki gibiydi. Dip boyam geldiğinde kuaföre gitmektense bu renge yakın bir renk alıp, kendim boyayayım diye düşündüm ve loreal prefence serisinden epey açık bir sarı renk seçtim. Aklınızda bulunsun orealle açılmış saçta boya durmuyor, 


Saçlarım bundan bile koyu oldu nerdeyse karamel rengi, bu açılmış hali kutudaki renk ile ortaya çıkan rengin alakası yok, gerçi ben bu rengide beğendim.  Ama kutu boya alıp boyamam artık, gider kuaförde boyatırım, sarı söz konusu olunca ortaya ne çıkacak bilemiyor insan.


Sevgiler...

1 yorum:

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...