21 Mayıs 2014 Çarşamba

Avon Anew Clınıcal Absolute Even Multı-Tone Skın Corrector Serum ve NEMLENDİRİCİ


Merhabalar,  Uzun zamandır  Avon'un cilt bakım ürünlerine şans vermemiştim. Ama son zamanlarda kataloglarda gördüğüm farklı serileride merak etmiyor değildim. Anew seriside bence cilt bakımı serisi olarak diğer serilerden oldukça iyi bir seri. 

                Serumlar  yapısının ince oluşu nedeniyle cilt tarafından daha kolay emilmekte ve çabuk etki göstermekte, özellikle kuru ciltli olduğumdan serum tarzı ürünleri denedikçe cildimin daha güzel nemlendiğini ve daha parlak, canlı bir görünüm kazandığını fark ettim. 


Serinin serumu; 7 Farklı cilt problemi ile savaşarak eşit bir cilt tonu vadeden serum; leke, eşit olmayan cilt tonu, akne lekeleri, kahverengi leke, kırmızı leke, çilli görünüm ve solgun görünüm problemlerini hedef  alıyor. DSX - 7 teknolojisi ile geliştirilmiş özel formül problemlerle savaşarak berrak cilt görünümünü geri kazandırmayı hedefliyor.

Ambalajı oldukça şık ve hijyenik, Ürünü ağzı pompalı, 2-3 pompa ürün yüz ve boyun bölgesine yetiyor. Yapısı oldukça ince, cilt tarafından hemen emiliyor saniyeler içinde cildim emiyor diyebilirim.  Sabah akşam nemlendiriciden önce kullanılması önerilmiş olsa da ben bazen sırf serumu bazende sırf krem kullandım. İkisini birden kullandığım cildimin çok kuru ve neme ihtiyacı olduğu zamanlardı. Ürün 30 ml ve 1 ayda bitirdim.

İkinci ürünümüz ise aynı özelliklere sahip   nemlendirici krem. 30 ml.'lik kavanoz ambalaja sahip, Yapısı  serumdan biraz daha yoğun ama çok katı değil. Bu ürünler tüm cilt tipleri ve tüm yaşlar için kullanılabilinir nitelikte.

                Sonuç olarak ben bu ürünleri  4 hafta boyunca kullandım ve cildimde çok güzel farklar hissettim, akne sorunlarım azaldı, parlak ve canlı bir görünüme kavuştum kırmızı lekeler ve kuruluk hissinden kurtuldum . Yine alacağım ve devam edeceğim ürünler arasına girdiler bile.

Sevgiler... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...