3 Mayıs 2014 Cumartesi

Bitenler...


Merhabalar
Biten ürünlerim  bu şekilde oldu bu aralar.

  • Loreal Prefence saç boyası 1 haftada akan boya görmüş oldum, hiç beğenmedim, Garnierle yoluma devam ediyorum. Mango rengi böyle olmamıştı. Cık..Cık..
  • Flormar so happy duş jeli sıradan bir duş jeli bitirdik gitti.
  • Yves rocher leylak parfüm bayıldığım parfüm yenisi alındı oh.
  • Organix biotin collagen şampuan güzel bir şampuan temizlemesi, kokusu güzel ama saçımı sertleştirdi ve daha zor açılmasını sağladı.
  • Organix moroccan şampuan bu seriyi daha çok beğendim, saçlarım daha kolay tarandı hacim kazandı ve yumuşak oldu. Organix şampuanları kullandığımdan beri dahada parlak oldular.
  • Kalmosan ürtikerime kullandığım antiseptiminik doktor yazmıştı kaşıntıyı güzel alıyor.
  • Dalin bebe yağı bu favorim bittikçe alıyorum kokusu, nemlendirmesi gayet güzel.
  • Watsons yuvarlak kutu peeling çok küçük tanecikleri vardı tuz gibi yoğundu, severek kullandım, çabuk bitirdim.
  • Hameltan krem Mini yara izlerine filan özellikle pişiklere iyi geliyor anında geçiriyor.
  • Yine watsonstan aldığım peeling olan peelingimsi bişey kayısı özü falan içeriyor ama duş jelinden hallice pek sevmedim etkili olmadı çok çabuk bitti.
  • Golden rose rimel çok beğendim ve dibine kadar kullandım, ayırıyor, uzatıyor bide kıvrıyor fiyatı 7.90 filan muhteşem yani
  • Bionike sprey yağ yüzüme kullandığım kullanmaz olaydım dediğim yağ bu bozdu yüzümü eminim, vücutta kullanılınca gayet güzel güzel nemlendiriyor ama yüzde sakın kullanmayınız...
  • watsons pamuk bildiğimiz pamuk, her markadan deniyorum ipek daha güzel geldi. Bu çok yumuşak ve dağılan cinsten sevmedim.



  • Oriflame Optifresh diş macunu naneli bir tadı vardı ama çok keskin değil, beyazlatması orta derecede bir diş macunu, rengi çok hoştu indirimde olsa yine alınır.
  • I love vücut peelingi bu markayı ay öyle ay çok güzel kokuyor diye diye gördüğüm için meraktan aldım bu ürünü ama kokusu yoğun gelmedi kalıcı da değil ama peeling görevini güzel görüyor bence, tanecikleri yeterli geldi. Bir daha alırmıyım bilmiyorum.
  • Karayel kolonya, bim malı :) yok boğaz içinden şaşmayın...
  • Mario badescu nemlendirici gayet güzeldi, her fırsatta almaya çalıştığım yüzüme iyi gelen bir nemlendirici yine alırım tabisi Limango indiriminde.
  • Avene serum bu serumu bayılarak kullandım, o nemlendirmesi incecik yapısı hemen emilmesi verdiği aydınlık görünümü çok sevdim.
  • Raen lavantalı losyon, bir vücut losyonunun su gibi sıvı olmasını anlam veremiyorum daha yoğun bir yapısı olsaydı iyi olurdu, sürerken etrafa saçılıyordu illaki, kokusu güzel hafif bir lavanta kokusu ve güzel emiliyor oldukça hafif ama yapısı yüzünden kullanmak çok zor geldi.
  • Diadermine cild arındırıcı peeling rengi çok acayip bej rengi ve kokusu kötü idi, yüzüme sürmektense vücut peelingi olarak bitirdim sevmedim.
  • Toni guyun ne olduğunu anlayamadığım yapış yapış bir ürünü anlam vermeye çalışmadan çöpe attım.
  • Watsons duş jeli ucuz diye alındı, duş jeli güzeldi bi numarası yok normal sıradan yine alınabilinir.

Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor, yazmadan geçmeyin. Sevgiler...